هری کین: بازی اول با ایران واقعاً مهم است

هری کین گفت: مطمئناً بازی اول واقعاً مهم است. نتیجه نگرفتن در چند دیدار اخیر قبل از جام جهانی می‌تواند به سود ما باشد چرا که فشارها و انتظارات را از تیم ما کم می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شاگردان گرت ساوت‌گیت به نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ رسیدند و در یورو ۲۰۲۰ در دیدار نهایی در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شدند که اولین فینال بزرگ انگلیس در ۵۵ سال گذشته بود.

این تیم در ادامه‌ پس از سه تساوی و سه باخت در گروه A3، به دسته دو لیگ ملت‌ها سقوط کرد. تیم ساوت‌گیت از زمان پیروزی ۳ بر صفر در دیدار دوستانه مقابل ساحل عاج در ماه مارس، پیروز نشده است.

هری کین، مهاجم تاتنهام به Sky Sports گفت: ما باید باور داشته باشیم که می‌توانیم آن (جام جهانی) را ببریم. من فکر می‌کنم یکی از تغییرات بزرگی که در چهار یا پنج سال گذشته داشتیم این بود که به قهرمانی باور کردیم. این اشتباه است که غیر از این فکر کنیم. رفتن به جام جهانی و باور نکردن این که می‌توانید جام را به خانه بیاورید چه فایده‌ای دارد؟

فشار بر ساوت‌گیت پس از نمایش ناامیدکننده لیگ ملت‌ها افزایش یافته است، با این حال کین می‌گوید چند بازی بدون برد انتظارات را کاهش داده و ممکن است به انگلیس در بازی مقابل ایران کمک کند.

کین افزود: مطمئناً بازی اول واقعاً مهم است. نتیجه نگرفتن در چند دیدار اخیر قبل از جام جهانی می‌تواند به سود ما باشد چرا که فشارها و انتظارات را از تیم ما کم می‌کند.

او در پایان اضافه کرد: بازی برای انگلیس همیشه فشار بالایی روی شما می‌آورد، اما در تورنمنت‌های بزرگ همیشه این انگیزه هم وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =