فتح‌الله‌زاده: صعود ایران کار نشدنی نیست

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال با اشاره به توقع بعضی کارشناس درباره پیروزی تیم ملی مقابل انگلیس عنوان کرد: اینکه بعضی می‌گویند راحت برنده می شویم مانند اصطلاح «کنار گود نشستن و لِنگِش کُن» ساده است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی فتح‌الله‌زاده در گفتگویی، پیرامون بازگشت پول پرداختی محمد محبی به باشگاه سانتاکلارا، اظهار داشت: ۹۰ تا همین چند روز پیش در حساب‌شان بوده است. ما با این اوصاف مستندات‌مان را به فیفا ارائه می‌کنیم. به آنها گفتیم حضوری بدهیم قبول نکردند. گفتیم اینجا تحویل شان بدهیم، قبول نکردند . آنجا تحویل بدهیم قبول نکردند. ما باید چکار کنیم؟ شما بگویید!

وی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه اعزام به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، افزود: بچه ها با آمدن کی‌روش اعتماد به نفس بیشتری گرفتند. ما تیم خوبی ما داریم. فکر می‌کنم اگر بچه‌ها کمی همت کنند، عبور از مرحله گروهی کار نشدنی نیست؛ اما ساده هم نیست. به هر حال باید قبول کنیم با تیم‌های قدرتمند جهان رقابت می‌کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال با اشاره به توقع بعضی کارشناس درباره پیروزی تیم ملی مقابل انگلیس عنوان کرد: اینکه بعضی می‌گویند راحت برنده می شویم مانند اصطلاح «کنار گود نشستن و لِنگِش کُن» ساده است. باید داخل میدان رفت و ببینیم چند مرده حلاجیم. همه تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند به ویژه تیمی که ما با آنها بازی می‌کنیم، تیم های بزرگی هستند و واقعا کار سختی داریم. امیدوارم با غیرتی که در بچه‌ها وجود دارد به نتایج خوب برسیم.

فتح‌الله‌زاده درباره مصدومیت امید ابراهیمی در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تصریح کرد: از مصدومیت امید ابراهیمی خیلی ناراحت شدم. در این چند روز پیگیر مصدومیت او بودم.

وی درباره اینکه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر طرفدار کدام تیم است و پیش‌بینی‌اش درباره قهرمان جام چیست، اذعان داشت: اول که طرفدار ایران هستم و دلم برای کشورم می تپد اما در میان تیم‌های بزرگ جهان دوست دارم برزیل قهرمان شود و طرفدار آنها هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شوخی محمد رویانیان که خطاب به وی گفته بود فتح الله زاده در خانه قلقلکش می گیرد، عنوان کرد: حالا آقای رویانیان! قلقلک‌مان داده ما هم می خندیم!

فتح الله زاده پیرامون برگزاری اردوی خارجی استقلال در دبی و مخالفت شورای برون مرزی با این موضوع، اظهار داشت: قرار است به دبی برویم. اگر بازی تورنمنت باشد موضوع فرق می‌کند اما شورای برون مرزی با برگزاری اردو مخالفت می‌کند. ما برای مسابقه به دبی می‌رویم.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1160001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =