ماجرای توقیف سریال شبکه مخفی زنان / عوامل به‌خاطر فیلم به دادسرا احضار نشدند

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سریال «شبکه مخفی‌زنان» توقیف شده است اما پیگیری‌ها بیانگر آن است که این خبر صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پخش سریال «شبکه مخفی زنان» متوقف شده است. ماجرا این گونه بود که قسمت پانزدهم سریال کمدی- تاریخی «شبکه مخفی زنان» که قرار بود ظهر جمعه بیستم آبان ۱۴۰۱ پخش شود در موعد مقرر توزیع نشد تا روند پخش این مجموعه بعد از ۱۴ هفته متوقف شود.

برخی رسانه‌ها عنوان کردند از آنجایی که این سریال راهنمای «اغتشاشات زنانه» در ایران است، به همین دلیل توقیف شده است. همچنین عنوان شده بود که، عوامل این سریال نیز به دادسرا احضار شده‌اند.

روابط عمومی نماوا هم در این زمینه اعلام کرد که «سریال شبکه مخفی زنان با وجود پیگیری‌های مدیران نماوا با عدم پاسخگویی از سمت ساترا روبه‌رو شد. سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) تا این لحظه هیچ توضیحی مبنی بر دلیل عدم پخش این قسمت ارائه نداده است. لازم به ذکر است که تمامی 14 قسمت پیشین این سریال بعد از ارائه ممیزی‌ها و اصلاحات از سمت ساترا و اعمال آن‌ها روی پلتفرم نماوا بارگذاری شده است. نماوا ضمن عذرخواهی از تمامی مخاطبان محترم این سریال، در تلاش است تا پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی مسئولان مربوطه دریافت و مشکل پخش این سریال را برطرف کند.»

براساس پیگیری انجام شده توسط خبرنگار ایسکانیوز از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، مشخص شد که سریال «شبکه مخفی‌زنان» توقیف نشده و دلیل پخش نشدن آن عدم ارائه به موقع قسمت‌های این مجموعه برای ممیزی به ساترا بوده است.

همچنین پیگیری‌ها درباره احضار عوامل سریال شبکه مخفی زنان نشان می‌دهد که هیچ گونه احضاری به واسطه این فیلم صورت نگرفته و این خبر صحت ندارد.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، شبکه مخفی زنان یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر درام تاریخی به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمدحسن شانه ساززاده است. از بازیگران اصلی سریال می‌توان به سیامک انصاری، مهدی هاشمی، لیلا حاتمی، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، باران کوثری، امیرحسین رستمی و حمید فرخ‌نژاد اشاره کرد. پخش این مجموعه از ۷ مرداد ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی از نماوا آغاز شده‌است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =