رقابت ۶۰۰ دانشجو در نخستین المپیاد ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد

رئیس اداره امور تربیت بدنی واحد بجنورد از رقابت بیش از ۶۰۰ دانشجو در نخستین المپیاد ورزشی این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز کوروش خسرویار رئیس اداره امور تربیت بدنی واحد بجنورد گفت: نخستین المپیاد ورزشی دانشجویی در واحد بجنورد آغاز به کار کرد که با استقبال بسیار خوب دانشجویان همراه بوده است.

رئیس اداره امور تربیت بدنی واحد بجنورد ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره از المپیاد ورزشی ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان بعد از وقفه فعالیت های دانشجویی در دوران کرونا بود که برای این منظور در دوازه رشته ورزشی فراخوان عمومی زده شد که بیش از ۶۰۰ نفر از دانشجویان دختر و سر در رشته های مختلف ثبت نام کردند.

خسرویار افزود: فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، جودو، آمادگی جسمانی، بدمینتون، کشتی، شنا، شطرج، دوومیدانی و تنیس روی میز رشته های ورزشی هستند که برای استعدادیابی و هدایت دانشجویان مستعد به تیم های منتخب واحد، استان، منطقه و کشوری در نظر گرفتیم.

رئیس اداره امور تربیت بدنی واحد بجنورد خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰ دانشجو در این المپیاد با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد حدود ۴۰۰ نفر دانشجویان پسر و مابقی دانشجویان دخترهستند.

وی گفت: مسابقات در ۵ سالن تخصصی و پیست دوومیدانی دانشگاه به مدت ۵ روز برگزار خواهد شد که منتخبین تیم ها و نفرات برتر مسابقات انفرادی مشخص و در ۱۶ آذرماه و روز دانشجو با حضور رئیس دانشگاه آزاد استان، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مسئولان دانشگاه تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1160060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =