۳۰ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات به دبیرخانه همایش«الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی» ۳۰ دی‌ماه است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همایش ملی با عنوان «الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی» به همت سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می‌شود.

در این ارتباط فاطمه واعظ جوادی دبیر این همایش ملی ضمن اعلام  آغاز فراخوان شرکت در این همایش اظهار کرد: با عنایت به رهنمود مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در جشنواره شهدای زن هشت سال دفاع مقدس در خصوص الگوی سوم زن مسلمان، مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور بر آن شد تا همایشی جهت تبیین شاخصه‌های الگوی سوم زن مسلمان و چگونگی نقش آفرینی زنان در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار نکنید.

وی افزود: بنا به فرموده رهبر عزیزمان، الگوی سوم زن مسلمان ایرانی، زن نه شرقی و نه غربی است، زنی است که می خواهد در متن باشد، زنی است که می خواهد بدون نگاه جنسیتی و به عنوان یک انسان و با دو بال علم و تقوا، هم خود مسیر رشد و کمال را طی کند و هم در پیشرفت و تعالی جامعه نقش پررنگ خود را ایفا کند.

دبیر همایش ملی «الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی» در ادامه با اعلام خبر رونمایی رسمی از پوستر این همایش و اعلام فراخوان جهت ثبت نام و ارائه مقالات، محورهای اصلی این همایش را برشمرد.

 الگوی سوم زن مسلمان در عرصه‌های فرهنگی - تربیتی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علم و فناوری از مهم‌ترین محورهایی است که رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور به آن اشاره کرد.

گفتنی است، آخرین مهلت ارسال اصل مقالات به دبیرخانه همایش ۳۰ دیماه ۱۴۰۱ است و این همایش ۱۹ بهمن‌ماه و مصادف دهه فجر انقلاب اسلامی، در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. همچنین مقالات برگزیده همایش در سامانه ISC  نمایه می‌شوند. علاقه‌‍مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این همایش ملی می‌توانند به آدرس وبگاه  Hamayeshmwir.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =