بنگر: جام جهانی یک تورنمنت سخت برای تیم ملی محسوب می‌شود

بازیکن پیشین فوتبال ایران گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و جام جهانی یک تورنمنت سخت برای تیم ملی محسوب می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محسن بنگر، در خصوص لیست بازیکنان مورد نظر کی‌روش برای جام جهانی و برخی انتقادها که در این زمینه وجود دارد، گفت: هر لیستی ممکن است منتقدان خاص خودش را داشته باشد، به عنوان مثال بازیکنانی مثل نورافکن یا محمد محبی می‌توانستند در لیست باشند یا برخی بازیکنان دعوت شدند که در باشگاه هایشان ذخیره هستند. با این حال باید به تفکرات کی‌روش احترام گذاشت و امیدوارم با این مربی نتایج خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید:

مسی: گواردیولا به فوتبال بارها ضربه زد

وی در خصوص بازی دوستانه تیم ملی برابر نیکاراگوئه گفت: در این بازی هدف کی‌روش محک زدن وضعیت بازیکنانی بود که در اردو حاضر بودند و البته به چند بازیکن جوان هم بازی داد که نشان از آینده‌نگری این مربی دارد. همه می‌دانند ترکیب اصلی تیم ملی از لژیونرها شکل می‌گیرد و طبیعتاً حضور آنها در اردو شرایط تمرینات را جدی‌تر خواهد کرد. هر بازی دوستانه می‌تواند یک محک خوب برای تیم ملی باشد.

بنگر در پاسخ به این پرسش که آیا ایران می‌توان در جام‌جهانی از گروه خودش صعود کند تأکید کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و جام جهانی یک تورنمنت سخت برای تیم ملی محسوب می‌شود. با این حال امیدوارم ایران با بازیکنان با تجربه خودش و هدایت کارلوس کی‌روش نتایج خوبی بگیرد.

بازیکن پیشین فوتبال ایران با اشاره به بازی اول ایران برابر انگلیس تصریح کرد: بدون شک انگلیس یکی از تیم‌های قدرتمند این جام است ولی جالب اینجاست که بعضی‌ها تصور می‌کنند برابر این تیم بازی ساده‌ای در پیش داریم.  این بازی برای تیم ملی بسیار مهم است و امیدوارم نمایش خوبی برابر انگلیس داشته باشیم.

مدافع سابق پرسپولیس درخصوص عملکرد این تیم در بازی‌های لیگ برتر گفت: برای پرسپولیس همه‌چیز به‌خوبی پیش می‌رود و مهم‌ترین موضوع امتیازگرفتن است. شاگردان گل‌محمدی اگر همین روند را ادامه دهند قهرمان خواهند شد. الان امتیاز گرفتن برای پرسپولیس از هر چیزی مهم‌تر است.

منبع:‌تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1160107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =