آلودگی هوا تا عصر چهارشنبه ادامه دارد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، صاف همراه با وزش باد و غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری و احتمال گرد و خاک در بخش‌های جنوبی و غربی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، امروز ( ۲۴ آبان) وضعیت جوی استان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی می شود که از عصر امروز تا عصر فردا (۲۴ تا ۲۵ آبان) با استقرار جوی پایدار در مناطق پرتردد شهری غبار محلی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از بعدازظهر فردا با نفوذ سامانه بارشی افزایش ابرناکی و از فردا شب و طی روز پنجشنبه(۲۶ آبان) در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد گاهی همراه با رعدوبرق و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه پیش‌بینی می‌شود.

از روز جمعه(۲۷ آبان) آسمان صاف تا کمی ابری است که طی روز جمعه در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان همراه با وزش باد شدید و احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

 فردا شب افزایش نسبی دما و در روز جمعه کاهش نسبی دما خواهیم داشت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۵ آبان ) کمی ابری و غبار محلی و از بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۲۶ آبان) نیمه‌ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها ابری و بارش باران و وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =