معرفی مغز متفکر کی‌روش در تیم ملی فوتبال کیست؟

در تیم ملی فوتبال کشورمان یک چهره ویژه حضور دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته گذشته کارلوس کی‌روش در تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان از یک مربی پرتغالی به عنوان عضو جدید کادرفنی تیم ملی رونمایی کرد و البته مشخص بود قرار نیست اطلاعات خاصی از این چهره ویژه که پیش‌بینی می‌شد یکی از دستیاران بسیار تاثیرگذار تیم ملی است، به بیرون درز پیدا کند و فقط اعلام شد نام این مربی " برونو" است و مدتی هم در تیم الدحیل قطر کار کرده.

با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد نام کامل این دستیار خاص کی‌روش، برونو فلیکس متئوس اولیویرا است. این مربی پرتغالی 44 ساله از سال 2008 و در 30 سالگی مربیگری را با دستیاری پائولو سوسا، سرمربی نامدار هم وطنش در تیم کوئینز پارک رنجرز انگلیس شروع کرد.

همکاری برونو با سوسا تا سال 2017 و در  تیم‌های سوانسی، لسترسیتی، گوانگ ژو رنهه و لخویا ادامه یافت. 

پس از پایان این همکاری، این مربی همچنان در قطر ماند و از جولای 2017 تا ژانویه 2020 در تیم‌ الدحیل با سرمربیانی چون جمال بالماضی، روی فاریا و نبیل معلول به عنوان دستیار کار کرد.

برونو در این تیم قطری با برخی بازیکنان ایرانی مثل رامین رضاییان و علی کریمی کار کرده و بارها مقابل تیم‌های کشورمان قرار گرفته است. او به دلیل سال‌ها حضور در فوتبال انگلیس، از بازیکنان این کشور نیز شناخت  مناسبی دارد و این تفاسیر کی‌روش در انتخابی معقول تصمیم گرفت از این مربی جوان اما کارنامه‌دار به عنوان یکی از دستیارانش در بازگشت به ایران استفاده کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1160140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =