سرپرستان ۳ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه ای، سرپرستان واحدهای نور، فریدن و میمه را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای، رضا یوسفی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، سیدمحمدحسین رضوی دهکردی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن و رضا عباسی بختیاری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه منصوب کرد.

در متن احکام دکتر طهرانچی خطاب به سرپرست واحد نور آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

 رضا یوسفی با دارا بودن مدرک دکتری مهندسی برق، با مرتبه علمی دانشیار عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور است که پیش از این معاون دانشجویی و فرهنگی واحد نور بوده است.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن

در متن احکام دکتر طهرانچی خطاب به سرپرست واحد فریدن آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

لازم به ذکر است سیدمحمدحسین رضوی دهکردی با مدرک دکتری تخصصی مهندسی هوافضا، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد است.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه

در متن احکام دکتر طهرانچی خطاب به سرپرست واحد میمه آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

 رضا عباسی بختیاری دارای مدرک تحصیلی دکتری مدیریت و برنامه ریزی ورزشی و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران است که سوابق اجرایی ازجمله معاون پژوهش و فناوری واحد تیران، معاون مالی و اداری واحد نطنز و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/


کد خبر: 1160169

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =