محرابیان: شرایط آب در تهران بحرانی است

وزیر نیرو گفت: دعا کنیم در آینده بارش‌های خوب و بیشتری داشته باشیم و وضعیت موجودی سدهای‌مان بهتر باشد اما در وضعیت موجود به خصوص در تهران شرایط سختی را داریم که در حال عبور از آن هستیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت آب کشور عنوان کرد: هم تهرانی‌ها و هم خیلی از شهرها باید در مصارف آب خیلی صرفه‌جویی کنند البته دعا کنیم در آینده بارش‌های خوب و بیشتری داشته باشیم و وضعیت موجودی سدهای‌مان بهتر باشد اما در وضعیت موجود به خصوص در تهران شرایط سختی را داریم که در حال عبور از آن هستیم.

بیشتر بخوانید:

ذخیره مخازن سدهای تهران به کمتر از ۵۰ درصد رسید

وی افزود: امیدواریم با مدیریتی که مردم عزیزمان دارند این کار را انجام دهیم، در حوزه برق دیدیم که با مدیریت خوبی که مردم عزیزمان انجام دادند تابستان را بدون خاموشی در کشور پشت سر گذاشتیم و در بخش خانگی هیچ‌گونه خاموشی نداشتیم و در دیگر بخش‌ها هم مدیریت خوبی را مردم انجام دادند .

وزیر نیرو تاکید کرد: ان‌شاالله در حوزه آب هم همین طور باشد. مردم بهتر از ما می‌دانند وقتی می‌گوییم شرایط سخت است، خودشان به صورت خودکار مدیریت می‌کنند امیدواریم این شرایط در بخش آب هم حاکم باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =