هازارد: ثابت می‌کنم که هنوز بازیکن خوبی هستم

کاپیتان تیم ملی بلژیک در آستانه آغاز جام جهانی قطر گفت: می‌خواهم دوباره به همه ثابت کنم که هنوز بازیکن خوبی هستم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ادن هازارد سالیان سال ستاره اول تیم ملی بلژیک بود. او از سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹ در ترکیب چلسی درخشید و حتی تا آستانه کسب توپ طلا پیش رفت اما او این روزها با اضافه وزن بالا و در شرایطی که مدتی است پایش به گلزنی باز نشده، خود را برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می کند.

بیشتر بخوانید:

مهدوی: تیم ملی در هر پست بازیکنان خوب دارد

او صحبت‌هایش در آستانه جام جهانی را اینگونه آغاز کرد: من شما خبرنگاران را دوست دارم اما مصاحبه کردن را دوست ندارم. یعنی دوست دارم وقتی صحبت می‌کنم کلی حرف بزنم اما وقتی بازی نمی‌کنم، چیزی برای گفتن ندارم.

صحبت‌های جالب هازارد در آستانه جام جهانی؛ نشان می‌دهم هنوز بازیکن خوبی هستم

خب ادن، هنوز فوتبال تو را خوشحال می‌کند؟

فوتبال من را خوشحال می‌کند. وقتی که بازی می‌کنم خوشبخت‌ترین هستم و وقتی بازی نمی‌کنم، غمگینم.

سه سال و نیم می‌شود که جایگاه ثابتی در ترکیب رئال پیدا نکردی. این موضوع تو را آزار نمی‌دهد؟

حضور در آنجا را دوست دارم. فوتبالیست‌های خوبی آنجا هستند. برای من سخت است که بازی نمی‌کنم اما وقتی افرادی را می‌بینم که به شما کمک می‌کنند، شرایط بهتر می‌شود. من تلاشم را می‌کنم، کمک کنم حالا باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

اما دو نفر در پست تو به تو اولویت دارند. این را می‌دانی؟

من تلاشم را می‌کنم. می‌دانم سه سال است بازی نکردم اما تلاشم همین است که در ۵، ۱۰ یا ۱۵ دقیقه‌ای که در ترکیب هستم به تیم کمک کنم.

رئالی‌ها نیز تو را دوست دارند چرا که با وجود اینکه بازی نکردی، هرگز دنبال ایجاد مشکل نبودی.

من خوشحال هستم چون در بهترین باشگاه دنیا بازی می‌کنم. همین.

زمانی که به رئال آمدی گفته بودی که بعد از فصل دوم قضاوتت کنند اما فصل دوم هم خوب پیش نرفت.

بله، به خودم نمره "صفر" می‌دهم چون بازی نمی‌کنم، اما این برای من مشخص است چقدر دوست دارم در رئال باشم و چقدر مشتاق حضور در تیم هستم. بعد از این فصل یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده و می‌خواهم در این باشگاه باشم و با آن پیراهن بازی کنم.

آیا فصل قبل پیشنهادی برای ترک رئال وجود داشت؟

نه، نه، هرگز.

چقدر احتمال وجود دارد در تابستان یا حتی همین زمستان رئال را ترک کنی؟

رفتن من در ژانویه غیرممکن است. خانواده‌ام اینجا هستند و همانطور که گفتم من چیزی جز دقایق حضور در زمین از دست نمی‌دهم. اما در تابستان امکان رفتن من وجود دارد. من تا تابستان ۲۰۲۴ قرارداد دارم و اینکه آیا جدا خواهم شد یا نه به باشگاه هم بستگی دارد. اگر رئال به من بگوید ادن، برای همه چیز ازت ممنونم، اما تو باید اینجا را ترک کنی، باید قبول کنم چون طبیعی است. اما دوست دارم بیشتر بازی کنم و در آنجا بمانم و نشان دهم که هنوز بازیکن خوبی هستم.

و اضافه وزنی که ابتدای فصل با آن به برنابئو بازگشتی.

نه! همیشه اتفاق می‌افتد. تمام فصل‌های قبل سخت کار کردم، بازی کردم و تمرین کردم. اما بعد، وقتی سه هفته مرخصی دارم، استراحت می‌کنم و استراحت می‌کنم و این موضوع تغییری نمی‌کند. درست است، من همان طور که به رئال آمدم و بعد از آن دو ماه تا آن مصدومیت اول خیلی خوب کار کردم. در سال دوم باز هم مصدومیت‌های زیادی داشتم اما در چلسی بیش از ۵۰۰ بازی تقریباً بدون یک مصدومیت انجام دادم. چطور ممکن است؟ واقعا نمی‌توانم برای خودم توضیح بدم.

به عنوان سوال پایانی، چقدر برای بلژیک شانس موفقیت در قطر را قائل هستی؟

ما تیم بسیار خوبی هستیم با بازیکنان خوب. ما نسبت به ۴ سال پیش در روسیه تجربه بیشتری داریم، اما من بازی نمی‌کنم، لوکاکو مصدوم است و ... نمی‌دانم چقدر شانس داریم. فکر می‌کنم تیم‌های بهتری از ما هستند. برزیل، فرانسه، آرژانتین. 

کد خبر: 1160262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =