سرلشکر سلامی: رویاهای شیطانی آمریکا هرگز تعبیر نخواهد شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران ایستاده است گفت: آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته ببیند، چهره مردم ما را پژمرده ببیند و ملت ما را متفرق و ایران را تجزیه کند که این رویاهای شیطانی هرگز تعبیر نخواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سرلشکر سلامی امروز در اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان قم در سخنانی اظهار داشت: دشمن فکر می کند می تواند با به صحنه آوردن عده قلیلی فریب خورده این انقلاب باشکوه را در معرض آسیب قرار دهد و این در حالی است که ملت زنده است و دشمن رویاهای پریشان دیده است.

بیشتر بخوانید

سردار شریف: ایران قوی نقطه عصبانیت و استیصال دشمن است

وی افزود: آمریکا دوست دارد خیابان های ما را دودآلود و آتش گرفته ببیند، دوست دارد ما سیفینه به آسمان نفرستیم، دوست دارد ما نیازمند و فقیر و فلج باشیم. دوست دارد بیماران ما به دارو دسترسی نداشته باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا دوست دارد جوانان ما را در خیابان کشته ببیند خاطرنشان کرد: آمریکا دوست دارد چهره مردم ما را پژمرده ببیند آمریکا دوست دارد ملت ما را متفرق کند او دوست دارد ایران را تجزیه کند و این رویاهای شیطانی هرگز تعبیر نخواهد شد. ملت ایران ایستاده است.

کد خبر: 1160329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =