سردار سلیمانی: ده‌ها هزار موشک آماده پرتاب به سرزمین‌های اشغالی است

رئیس سازمان بسیج گفت: امروز ده‌ها هزار موشک آماده پرتاب به سرزمین‌های اشغالی است و عملیات‌های استشهادی نظامیان اشغالگر را به هلاکت رسانده و بدانید کار رژیم غاصب صهیونیستی تمام شده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی قرار دارند، اظهار داشت: برای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و مقاصد راهبردی، مردم ایران و جوانان این ملت به‌عنوان پیش‌قراولان و طلایه‌داران یک حرکت تمدنی در میانه این نقش‌آفرینی‌ها حضوری تحسین برانگیز دارند و رزمایش فاطمی ۲ دلیلی برای این مطلب است.

وی افزود: ملت ایران همانطور که با استحکام و ثبات قدم گام اول انقلاب اسلامی را در استمرار نظام علوی و عاشورایی بدون تردید و تزلزل و واهمه از دشمنان پشت سر گذاشت و توانست پیروزی‌های بزرگی را کسب کند در گام دوم نیز رو به جلو در حرکتی اعتلایی با موفقیت‌های بزرگ برای تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی مجاهدت و نقش‌آفرینی خواهد کرد.

سلیمانی با بیان اینکه حرکت‌های جهادی بسیج آغاز و طلایه‌دار این حرکت مبارک است،  تصریح کرد: این حرکت در پی آن است که الگوی جذاب جمهوری اسلامی را پیاده کند، رویکرد جهاد امیدآفرینی به آن معناست که به وعده‌های الهی اطمینان داریم.

رئیس سازمان بسیج با تأکید بر اینکه در ابتدای گام دوم پیاده‌سازی نرم‌افزارهای مردم سالاری اسلامی و نظام علوی و عاشورایی در جمهوری اسلامی در نظام امام و امت در کانون توجه جوانان انقلابی، بسیجی و خصوصا گروه‌های جهادی قرار گرفته است، یادآور شد: جهاد امیدآفرینی به این معنا است که به وعده‌های الهی و فضل الهی اطمینان داریم و در آستانه کسب پیروزی‌های بزرگ قرار داریم.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) عنوان کرد: امسال اولین سال قرن ۱۵ و اولین سالی است که امام راحل از پیروزی‌های بزرگ این قرن سخن گفته‌اند و در این راستا باور داریم در سایه حرکت‌های جهادی پیروزی‌های بزرگ محقق خواهد شد و ملت ایران مورد عنایت خداوند قرار خواهند گرفت.

سلیمانی با بیان اینکه یکی از پیروزی‌ها بر اساس پیش‌بینی رهبر انقلاب ساقط شدن رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی است و به‌زودی خواهیم شنید مؤلفه‌های امنیتی این رژیم کودک‌کش دچار فروپاشی شده است، تصریح کرد: یک دولت ویژگی‌های مشخصی دارد و اولین ویژگی سرزمین است که رژیم غاصب صهیونیستی فاقد این مورد است همچنین ویژگی دیگر ملت است و در این رژیم ملتی وجود ندارد بلکه گروه‌هایی کوچ‌داده شده از دیگر کشورها هستند و هیچ مؤلفه فرهنگی مشترکی ندارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری اینکه به برکت مجاهدت‌های شهدای مقاومت و حاج قاسم سلیمانی مؤلفه‌ها و شاخصه‌های امنیتی رژیم غاصب صهیونیستی دچار فروپاشی شد، خاطرنشان کرد: امروز ده‌ها هزار موشک آماده پرتاب به سرزمین‌های اشغالی است و عملیات‌های استشهادی نظامیان اشغالگر را به هلاکت رسانده و بدانید کار رژیم صهیونیستی تمام شده است.

وی با تأکید بر اینکه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی اولین پیروزی بزرگی است که در گام دوم انقلاب اسلامی در سایه روحیه، تفکر و گفتمان جهادی و مقاومت به‌دست خواهد آمد، گفت:‌ نظام سلطه، آمریکای در حال فروپاشی و رژیم غاصب صهیونیستی به‌دنبال فتنه درون کشور ما است  زیرا قصد دارند از تکامل الگوی تمدنی جمهوری اسلامی پیشگیری کنند و در این راستا می‌خواهند با ایجاد اغتشاش حرکات جهادی و مسیر پیشرفت ایران را متوقف کنند.

سلیمانی ادامه داد: مسیر تحقق ایران قوی و مستقل با شتاب رو به جلو در حال حرکت است و هیچ حرکتی در طول ۴۴ سال گذشته از سوی نظام سلطه نتوانسته این مسیر را متوقف کند و در این چالش‌ها پیروزی از آن انقلاب اسلامی بوده و گفتمان آن در جهان گسترش پیدا کرده اما نظام سلطه فاقد گفتمان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه لیبرال دموکراسی آخرین پرده مفتضحانه‌ای بود که غرب در برابر بشریت به نمایش درآورد اما امروز در کشورهای غربی خبری از دموکراسی نیست و در انتخابات آمریکا شاهد این موضوع بودیم، عنوان کرد: یک گفتمان در جهان مورد استقبال و در حال انتشار است و آن گفتمان انقلاب اسلامی با پرچمداری ملت ایران است و حول این پرچم جوانان جهادی قرار دارند که پس از دفاع مقدس این جریان در سطح جهان منتشر و باعث تشکیل جبهه مقاومت شد.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران در سال‌های اخیر مقاومت و مجاهدتی تحسین برانگیز در مقابل سخت‌ترین فشارها و جنگ ترکیبی بی‌رحمانه نظام سلطه از خود نشان داد و پیروز شد و این دست و پازدن‌های آخر نظام سلطه است، خاطرنشان کرد:‌ آمریکا، سازمان سیا و موصاد هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی و بهانه به‌دست آمده با تمسک به امواج رسانه‌ای و دروغ‌پراکنی‌های حیرت‌انگیز این آشوب را در کشور ایجاد کردند و امنیت ملت ایران را هدف قرار دادند اما ملت ایران در ۱۳ آبان، هفته وحدت، ۲۸ صفر و جاماندگان اربعین در برابر آن ایستاد.

سلیمانی با اعلام اینکه قاطعیت در برابر افراد مسلح قطعا نشان داده خواهد شد، گفت: هدف نظام سلطه مواجهه با ایران قوی و مستقل است که در سایه انقلاب اسلامی و رهبری رهبر انقلاب تحقق پیدا کرده و در این راستا ایران قوی مستقل خار چشم نظام سلطه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  با تأکید بر اینکه فروپاشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی از مسیر شکل‌گیری جبهه مقاومت و ایران مستقل است، اظهار کرد: دشمن در نبرد رسانه‌ای و فضای رسانه‌ای شکست خواهد خورد زیرا نیروهای بسیجی و جهادی دقت و مجاهدت خواهند کرد و حقایقی که نیروهای جهادی منتشر خواهند کرد بر خلاف طرف مقابل مبتنی بر اخلاق و معنویت، معارف اندیشه‌های اسلامی است.

وی در پایان بیان کرد: تا جان داریم در خدمت مردم و محرومان خواهیم بود و در این راستا شعار هفته بسیج نیز «بسیج خدمت‌گزار ملت ایران» است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =