توضیحات مدیر عامل استقلال درباره مشکلات مالی این باشگاه

مدیر عامل باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص مشکلات مالی این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی فتح‌الله زاده در خصوص برگزار نشدن تمرین امروز استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان، اظهار داشت: چون قبلا به آن‌ها برای پرداخت پول‌هایشان قول داده بودند اما انجام ندادند، این اتفاق افتاده است. حالا قرار است با آن‌ها صحبت کنم و ببینم موضوع چیست و امور را پیگیری کنم.

بیشتر بخوانید:

کدام بازیکنان استقلال با انتخاب اشتباه جام‌جهانی را از دست دادند؟

وی در خصوص اینکه چه زمانی قرار است با اعضای تیم صحبت کند، گفت: ان‌شاءالله فردا یا پس فردا.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه با این حساب ممکن است تحریم تمرین فردا هم ادامه داشته باشد، گفت: به هرحال بازیکن هستند و باید ببینم هر یک چقدر گرفته‌اند. چه کسی کم گرفته یا زیاد گرفته، هنوز اطلاعی از موضوع ندارم. باید بررسی کنم تا تصمیم گیری و در مورد آن صحبت کنم.

فتح‌الله زاده در خصوص مشکلات مالی استقلال مانند پرونده استراماچونی، عنوان کرد: مشکلات مالی زیادی وجود دارد. همه منابع هزینه و خرج شده، یک ریال در باشگاه نیست. 300 میلیارد هم باید فورس ماژور پول تزریق کنیم. این کار سختی است و در حال پیگیری آن هستیم.

وی در خصوص درخواست وام 200 میلیارد تومانی باشگاه استقلال، گفت: خیلی تعجب می‌کنم در مورد آن‌هایی که 150 میلیارد را گرفتند و خرج کردند، هیچ خبری نیست. چگونه کسی متوجه نشد؟ 150 میلیارد خرج کردند و یک آب هم روی آن نوشیدند! هیچ خبری نشد. ما تا تقاضای خودمان را مطرح کردیم خبرش منتشر شد. هنوز معلوم نیست بدهند یا ندهند، خبرش منتشر شد. این خوب نیست.

فتح‌الله زاده گفت: اگر خبرنگاری زرنگ است، باید در مورد آن‌ها هم زرنگی می‌کرد. بله، وقتی تیمی پول ندارد باید وام بگیرد. چکارباید بکند؟ فضا و موضوعات فرا تر از این حرف‌ها است. در یک موقعیت خوب ان‌شاالله حرف‌هایم را می‌زنم. آدمی که تازه مشغول به کار شده باید ببیند چه خبر است و به موضوعات اشراف پیدا کند. ان‌شاءالله در هفته آینده کامل صحبت می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تایید پرداخت کامل پول انتقال محمد محبی به این باشگاه رسیده، اظهار داشت: بخشی از این پول تایید شده اما بخش دیگری که پرداخت کردیم را می‌گویند نرسیده اما ما 230 هزار یورو را پردخت کرده‌ایم و منتظر تاییدیه‌اش هستیم.

وی در خصوص تهیه منبع مالی برای پرداخت پول استراماچونی، گفت: باشگاه کاملا خالی است. یکی از دوستان هم جایی گفته بود آدمی که می‌آید باید بداند. آدم چگونه باید بداند؟ از کسی که مسئول است می‌پرسد. ما پرسیدیم گفتند 300  (میلیارد) در حساب است. ما آمدیم دیدیم 300 تا در حساب نیست و 300 تا دیگر هم قرض گرفته شده است. یعنی 300 میلیارد هم تعهد داریم و باید انجام بدهیم. شما ببینید که چقدر ماجرا فرق می‌کند.

فتح‌الله زاده در مورد پرداخت پاداش سوپرجام، عنوان کرد: باید پول بیاید تا بتوانی پرداخت کنیم. در این بی پولی دو پاداش قبلی که پرداخت نشده بود را پرداخت کردم. تلاش می‌کنیم به کمک خدا مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص شرایط تیم ملی و اینکه آیا امیدوار به صعود از مرحله گروهی است، گفت: تیم و بازیکنان خوبی داریم. مربی خیلی خوبی هم داریم. امیدواریم با دعای خیر مردم کشور تیم ملی بتواند رقیبان بزرگ خودش را شکست بدهد. من فکر می‌کنم امسال شانس صعود داریم.

پایان پیام/

کد خبر: 1160400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =