دلیل نوسانات اخیر قیمت گوجه فرنگی و پیاز / وضعیت بازار میوه و تره‌بار مطلوب است

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره وضعیت فعلی بازار میوه و تره بار و نوسانات اخیر آن توضیحاتی را ارائه داد.

اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، درباره وضعیت فعلی بازار میوه و تره بار اظهار کرد: خوشبختانه در فصل پاییز مشکلی در زمینه قیمت و عرضه نداشتیم و قیمت نوبرانه‌های این فصل در مقایسه با زمان انبوه ارزان‌تر بود.

بیشتر بخوانید:

قیمت میوه و تره بار شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱

وی در ادامه با بیان اینکه با در فصل جاری با افزایش قیمت قابل توجهی رو به رو نبودیم،‌ گفت: در فصل تابستان و پاییز به دلیل اینکه تنوع زیادی در بازار میوه و تره بار وجود دارد، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به اینکه وضعیت بازار میوه و تره بار مطلوب است،‌ بیان کرد: البته اتفاقات اخیر جامعه نیز تا حدودی در بازار تاثیرگذار بوده است و به دلیل کمبود استقبال و تقاضا،‌ بازار دچار رکود نسبی شده است.

کارگر با اشاره به نوسان قیمت در برخی از صیفی جات، تصریح کرد: قیمت گوجه فرنگی، پیاز و هویج اخیرا به دلیل تغییر فصل افزایش طبیعی داشت که پس از مدتی قیمت آن‌ها کاهش یافت.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره وضعیت این بازار در شب یلدا، مطرح کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای شب یلدا انجام شده و خوشبختانه به دلیل فراوانی جنس با افزایش قیمت رو به رو نخواهیم بود. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1160489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =