کی‌روش: بازیکنی داریم که مهمتر و بهتر از طارمی هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با وجود دفاع از مهدی طارمی او را بزرگترین ستاره تیمش نمی‌بیند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کارلوس کی روش در قطر به دفاع از مهدی طارمی،‌ مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پرداخته است. طارمی به دلیل موفقیت‌های به دست آمده با تیم پورتو مورد انتقاد طرفداران اسپورتینگ و بنفیکا قرار داشته و همچنین مطبوعات این کشور هم نسبت به رفتارهای او انتقادات گسترده‌ای را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید:

رشیدی: فوتبال ایران می‌تواند از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند

به نقل از ojogo، کی روش در پاسخ به توجه بسیار زیاد نسبت به عملکرد طارمی در پرتغال اظهار داشت: «آیا طارمی در پرتغال مورد توجه است؟ می‌دانید در پرتغال یک معما وجود دارد، افراد کمی می‌دانند که به غیر از منچستریونایتد کدام باشگاه را دنبال می‌کنم. می‌دانید که در پرتغال، وقتی برای پورتو گل می‌زنید، این کار به معنای لمس کردن قلب سه یا چهار میلیون هوادار بنفیکا و یک و نیم میلیون هوادار اسپورتینگ است. 

وقتی برای اسپورتینگ گل می‌زنید، قلب دیگران را لمس می‌کنید. طبیعی است که بازیکنی در پرتغال که ناگهان تا این حد موفق است و یک بازیکن عالی است، پس از کسب چند موفقیت برای پورتو، برخی از مطبوعات در لیسبون آن را چندان دوست نداشته باشند. همیشه همینطور بوده و فکر نمی‌کنم تغییری کرده باشد.»

سرمربی تیم ملی ایران درمورد اخراج طارمی در لیگ قهرمانان اروپا بیان کرد: «یک بار بود، اما پنالتی‌های دیگری هم بوده که هیچ کس به آن اعتراض نکرد، جدا از همه پنالتی‌ها، اینطور نبود؟ در لیگ قهرمانان فقط او نبود که برای کسب یک پنالتی اینطور رفتار کرد، بسیاری از بازیکنان دیگر هم اینچنین تلاش کردند.

اگر به زمان گذشته برگردیم، بازیکنان دیگری هم داریم، این بخشی از بازی است و به همین دلیل فیفا یک قوانینی را برای پنالتی تعیین کرد. او در آن بازی رفتار توهین آمیزی داشت، همانطور که خودش اعتراف می‌کند، جریمه شد، حالا نمی‌دانم در همه بازی‌هایی که باشگاه برنده شده، جریمه شده است یا خیر.»

آیا طارمی بزرگترین ستاره ایران است؟ سرمربی ایران در پاسخ به این سوال عنوان کرد: «نه، ما بازیکنی داریم که خیلی مهمتر و بهتر از او هستند؛ یعنی تمام تیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1160512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =