بیانیه وزارت علوم در پی به شهادت رسیدن دو دانشجوی بسیجی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور بیانیه ای به شهادت رسیدن دو دانشجوی بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور بیانیه‌ای به شهادت رسیدن دو دانشجوی بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد را تسلیت گفت. متن بیانیه به شرح زیر است؛

در ابتدای این بیانیه با اشاره به آیه «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» آمده است: بار دیگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران که چشم دیدن اتحاد و عزت دانشگاهیان را ندارند و همواره این قشر پرافتخار را پشتوانه‌ای عظیم برای دستیابی به افتخارات و پیشرفت‌های جهانی می‌دانند، با قساوت قلب خنجر آلوده به خشم و کینه را به قلب دو جوان دانشجو که به لباس مقدس بسیج ملبس بودند و تار و پود وجودشان مملو از عشق وطن و هموطن بود، فرو کردند و آقایان "حسین زینال‌زاده" و "دانیال رضازاده" دانشجویان عزیز دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید منتظری در مشهد مقدس را در راه دفاع از امنیت مردم، به شهادت رساندند.

در ادامه این بیانیه آمده است: عروج به سوی لقا الله این دو دانشجوی شهید عزیز را به ملت شریف و شهیدپرور، جامعه دانشگاهی و همه دانشجویان و اساتید دانشگاه بزرگ فنی و حرفه‌ای کشور تسلیت عرض می‌کنیم و امید داریم که دوستان و همکلاسی‌های این دو دانشجوی شهید، راه عزتمند و پرافتخار آنان را در حفظ امنیت و آزادی میهن عزیزمان ایران اسلامی با جدیت ادامه دهند. از درگاه پروردگار متعال برای آن دو شهید والامقام علو درجات و برای خانواده محترم و داغدارشان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمائیم. ان شاءالله روح مطهرشان در جوار سیدالشهدا حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام محشور شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =