خودروی تارا تاکسی می شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: قرار بر این است که شرکت خصوصی تاکسیرانی با مجوز سازمان تاکسیرانی شهر تهران راه‌اندازی شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی خطیبی در آیین رونمایی از تاکسی‌ون‌های جدید شهرداری تهران با همکاری وزارت کشور (همزمان با سیزدهمین شنبه امید و افتخار) با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید دانش‌بنیان در ایران خودرو مورد توجه قرار گرفت، اظهار کرد: شاهد رشد کیفیت در تولیدات هستیم و حداقل ۵۰ درصد رشد کیفی را خواهیم داشت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر اینکه بدون شک یکی از مولفه‌های اصلی قدرت در نظام اقتصادی و اجتماعی کشور، حوزه حمل و نقل عمومی است، خاطرنشان کرد: بین توسعه اقتصادی و توسعه حمل و نقل ارتباط خطی وجود دارد و باید به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: برای کارآمدی ناوگان تاکسیرانی باید مدیریت چالاک و دانش‌محور را داشته باشیم که خوشبختانه اتفاقات مثبت و رو به جلو را در تاکسیرانی شاهد هستیم. تاکسی‌های به‌روز و تاکسیرانان مجرب از دیگر عوامل کارآمدی تاکسیرانی هستند.

خطیبی با بیان اینکه خدمات پس از فروش کالا یکی دیگر از عوامل توسعه تاکسیرانی است، تاکید کرد: هرچه از راننده مالکی به سمت شرکت مالکی برویم، خروجی بهتری از سیستم تاکسیرانی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: باید خدمات با کیفیت و ۲۴ ساعته در حوزه تاکسیرانی کشور ارائه دهیم. علاوه بر این کیفیت خودروهای تاکسی نیز مورد اهمیت است و باید تمام تاکسی‌هایی که در شهر تهران استفاده می‌شود، به سمت استفاده از دنده اتوماتیک بروند. ما می‌توانیم این اقدام را انجام دهیم و ظرفیت آن در کشور وجود دارد.

خطیبی با بیان اینکه می توانیم در برنامه پنج ساله کل تاکسی‌های تهران را نوسازی کنیم، یادآور شد: ما به شرکت‌های واقعی تاکسیرانی نیاز داریم به طوریکه رانندگان بر اساس قراردادهایی با این شرکت‌ها فعالیت کنند و بر همین مبنا می‌توانیم مدیریت مناسبی در این زمینه داشته باشیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر اینکه ۷۸ هزار دستگاه تاکسی در تهران وجود دارد، تصریح کرد: سطح کیفی و ساختاری این خودروها را تا پنج سال آینده می‌توان تغییر داد. ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم که به تعهدات و قراردادها پایبند باشیم و در حد اعلای کیفیت، تولیدات را تحویل دهیم.

وی افزود: در ذیل تعاونی‌های ایران خودرو، قرار بر این است که شرکت خصوصی تاکسیرانی راه‌اندازی شود که شرکت‌مالکی بوده و تمام خودروهای آن دنده اتوماتیک خواهد بود. شروع به کار شرکت هم با خودروی تارا است.

خطیبی با بیان اینکه اولین تاکسی لند با همکاری شرکت سایپا راه‌اندازی خواهد شد، گفت: تمام خدمات مرتبط با تاکسی‌ها در این فضا ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =