فروش نفت به اشخاص با فساد همراه خواهد بود

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: فروش نفت به اشخاص با فساد همراه خواهد شد، همانگونه که در گذشته این اتفاق افتاد و اگر کسی نفت را می‌خرد باید پولش را ببردازد.

مهدی پازوکی کارشناس مسائل اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، درباره فروش نفت به اشخاص اظهار کرد: فروش نفت به اشخاص راه حل درستی نیست، نفت باید در بازار به فروش برسد.

بیشتر بخوانید:

قیمت جهانی نفت کاهش یافت

وی افزود: فروش نفت به اشخاص با فساد همراه خواهد شد، همانگونه که در گذشته این اتفاق افتاد و اگر کسی نفت را میخرد باید پولش را بپردازد.

پازوکی بیان کرد: ما متاسفانه بازارهای جهانی را از دست داده‌ایم، درحالیکه نفت باید در بازارهای جهانی معامله شود نه به اشخاص.

به گزارش ایسکانیوز، تصویب‌نامه هیئت وزیران درخصوص آئین‌نامه اجرایی جزء یک بند ز تبصره ۱۹ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور ابلاغ شد، بر این اساس شرکت ملی نفت ایران می‌تواند نسبت به فروش نفت خام به اشخاص معرفی‌شده توسط دستگاه‌های اجرایی اقدام کند.

بر اساس این آئین‌نامه، مجموع اقدامات صورت‌گرفته برای تحقق حکم قانون بودجه در خصوص واگذاری نفت به دستگاه‌ها نباید منجر به کاهش صادرات نفت شود، بلکه باید صادرات نفت خام کشور بعد از اجرای این حکم افزایش یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =