سجادی: به صعود تیم ملی امیدواریم

وزیر ورزش و جوانان بر حمایت از تیم ملی فوتبال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، سید حمید سجادی که بامداد امروز همراه با معاونان خود برای همراهی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دوحه سفر کرد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امیدوارم این سفر بی‌خطر و با سلامتی انجام شود. قسمت باشد برای افتتاحیه در دوحه و البته برای بازی‌ها کنار تیم، مسئولان فدراسیون و هم‌وطنان‌مان هستیم. فردا نیز تماشاگر بازی ایران و انگلیس می‌شویم.

بیشتر بخوانید

از کارشناسی تا پیش‌گویی / چه تیمی قهرمان جام جهانی می‌شود؟

وی افزود: رئیس جمهور به قطر دعوت شده بود اما به دلیل گرفتاری کاری قسمت نشد به این سفر تشریف بیاورد. با توجه به مکاتبه صورت گرفته از جانب وزارت خارجه بنده مامور شدم به نمایندگی رئیسی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران، امروز در مراسم افتتاحیه شرکت کنم. فردا نیز در کنار تیم ملی خودمان هستم.

وزیر ورزش و جوانان درمورد میزان امیدواری‌اش به صعود ایران از مرحله گروهی، توضیح داد: خیلی امیدوار هستیم. نه تنها به صعود بلکه به کیفیت عملکرد تیم ملی امیدوار هستم. واقعا به صعود امیدواریم چراکه نه.

سجادی درمورد نظرش نسبت به دیدار اول ایران مقابل انگلیس، عنوان کرد: نظرات همه مثبت و خوب است. بچه‌ها همه با انرژی، با تمرکز و با هماهنگی ان‌شاءالله اولین مسابقه را خیلی خوب شروع می‌کنند.

وی درمورد اینکه خیلی از سایت‌های بین‌المللی پیش‌بینی کرده‌اند انگلیس و ایران شانس صعود از مرحله گروهی را دارند، گفت: حتما همین طور است.

وزیر ورزش و جوانان درمورد حمایت‌های صورت گرفته از تیم ملی، گفت: در حد توان‌مان کمک کرده‌ایم‌. می‌دانید فوتبال کشور در چند ماه اخیر مقداری فراز و فرود را پشت سر گذاشت اما پس از انتخابات هفته اول شهریور تمام تلاش‌ ما این بود انسجام به ساختار فدراسیون بازگردد. اقدامات حمایتی را در دولت انجام دادیم و شخص رئیس جمهور هم حمایت کرد. اعضای هیأت دولت نیز پیگیر مسئله تیم ملی بودند و با در نظر گرفتن انصاف، همه علاقه‌مند بودند بهترین اتفاق بیفتد. ما هم تابع نظرات فنی ‌کی‌روش و کادرفنی‌اش بودیم.

سجادی درمورد مسائل مربوط به سردار آزمون، گفت: کی‌روش درمورد سردار کار حرفه‌ای انجام داد. به دلیل آسیب دیدگی‌اش یک فیزیوتراپ برای او به آلمان فرستاد. در ادامه این فیزیوتراپ برگشت و جای خودش را به بدنساز تیم ملی داد. با همین بدنساز هم به دوحه قطر آمد. این از کارهای خوبی بود که کی‌روش در حد بضاعت و توانش برای آزمون رقم زد.

وی درخصوص اینکه آیا در اردوی تیم ملی حاشیه وجود ندارد، عنوان کرد: تا ۵_۴ ساعت قبل که آخرین اخبار را از اردوی تیم ملی داشتم، خدا را شکر حاشیه خاصی نیست.
وزیر ورزش و جوانان درمورد اینکه آیا فقط برای بازی اول تیم ملی در دوحه می‌ماند، اظهار داشت: دوست دارم بازی بعدی را هم ببینم اما شاید به تهران بیایم و بازگردم. این بستگی به شرایطی دارد که پیش می‌آید. حجم کار در تهران هم بالا است و به ما هم امر کرده‌اند سفر اعضای هیات دولت در کمترین زمان ممکن باشد. با توجه به شرایط خاص، باید دید شرایط زمانی چگونه اقتضا می‌کند. احتمال دارد بمانم اما احتمال زیاد این است به تهران بیایم و بار دیگر به قطر بازگردم.

سجادی درمورد اینکه با این تفاسیر حاشیه های قبلی تیم ملی از بین رفته گفت: باید این مسائل را فراموش کنیم. تیم ملی به بهترین شکل مورد توجه است. کار حرفه‌ای و تمرین ورزش با خیلی کارهای دیگر متفاوت است. باید اینگونه هم عمل کنیم.

منبع: فارس
پایان پیام /

کد خبر: 1160586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =