تیم ملی ایران برای صعود به معجزه نیاز دارد

کارشناس فوتبال با پیش‌بینی بازی دفاعی و بسته تیم ملی ایران در جام جهانی، صعود آن به مرحله بعد را نیازمند یک معجزه دانست.

محسن نصر کارشناس و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به اینکه شرایط آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران همانند دوره های گذشته مطلوب نبوده، گفت: تیم ملی نتوانست بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای آماده‌سازی جسمی و روانی بازیکنان ما برای مقابله با انگلیس و امریکا انجام دهد و از این رو شرایط کسب نتیجه و ارائه بازی آبرومندانه را برای تیم ملی ایران بسیار سخت می‌کند.

وی با تاکید به تاثیر فضای مجازی بر بازیکنان گفت:۲۰ سال پیش فضای مجازی و تاثیرات آن وجود نداشت اما امروز با یک پست یا استوری، بازیکنی در یک روز محبوبیت خود را از دست می دهد یا بدست می‌آورد.

نصر با اشاره به حضور ۳ بازیکن تاثیرگزار گیلانی در تیم ملی بیان کرد: حضور هر ۳ بازیکن در ترکیب زمین تیم ملی محتمل است و البته بستگی به شیوه بازی سرمربی دارد اما محرمی، جهانبخش و عزت اللهی از بازیکنان تعیین کننده ایران در جام جهانی خواهند بود.

این کارشناس فوتبال گفت: صادق محرمی دفاع راست رونده و پر سرعتی است و باتوجه به سبک بازی ایران که بیشتر به ارسال از کناره ها نیاز دارد، محرمی می‌تواند این نیاز را تامین کند و این مدافع آینده دار گیلانی در صورتی که بازی به آن برسد در فصل های آتی میتوانیم آن را در لیگ های مطرح دنیا توپ بزند.

محسن نصر اظهار کرد: سعید عزت اللهی بازیکن محبوب کی‌روش با سابقه حضور در جام جهانی روسیه است و بر خلاف تیم‌های باشگاهی در تیم ملی مثمر ثمر بوده و ارزش‌های خود را به خوبی نشان داده است. عزت اللهی بدون شک از با توجه به مصدومیت امید ابراهیمی یکی از هافبک‌های اصلی ایران در این جام خواهد بود و امیدوار به تکرار نمایش درخشان عزت اللهی در قطر هستیم.

او با اشاره به اینکه ایران برای صعود به مرحله بعد به معجزه نیاز دارد گفت: با توجه به شرایط موجود، تیم ملی ایران در تمام بازی‌ها بازی دفاعی و بسته ارائه خواهد کرد و پیش‌بینی می‌کنم نهایتا ۲ یا ۳ امتیاز در این جام کسب کنیم و اگر به مرحله بعد صعود کنیم انگار معجزه شده است. محرمی، عزت اللهی و جهانبخش سه بازیکن گیلانی تاثیرگزار تیم ملی در جام جهانی خواهند بود و صعود ایران در جام جهانی نشدنی نیست ولی با توجه به شرایط موجود به معجزه نیاز دارد.
خبرنگار: سجاد مصلحی
انتهای پیام/
کد خبر: 1160593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =