پلیس از کیفیت خودروهای داخلی انتقاد کرد

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از کیفیت خودروهای داخلی انتقاد کرد و گفت: نمی‌توانیم به بهانه حمایت از تولید داخل، نسبت به جان انسان‌ها بی‌تفاوت باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدتیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: اگر پلیس ایران، از کیفیت تولیدات خودروسازان انتقاد نکند، پلیس از کره مریخ بیاید و بگوید کیفیت خودروهای شما ضعیف است و به وسیله آنها، جان انسان‌ها را به خطر انداخته‌اید؟!

بیشتر بخوانید:

اخبار بازار خودرو/ دنا ۴۲۷ میلیون تومان شد

جانشین رییس پلیس راهور فراجا یاداور شد: بخش قابل ملاحظه ای از ترافیک این روزهای تهران و دیگر کلان‌شهرهای کشور نیز به واسطه نابسامانی و مشکلات مبتلابه این حوزه است، اگر لایحه‌ای که در مورد اسقاط خودروهای فرسوده از سوی دولت به مجلس ارائه شده به تصویب برسد، می‌توانیم آن را آخرین میخی بدانیم که بر تابوت اسقاط خودروها زده می‌شود.

وی در خصوص سهم تقصیر خودروهای ایرانی نسبت به خودروهای خارجی در میزان تصادفات با اعلام اینکه در وقوع حوادث با علت‌های مستقیم، غیر مستقیم و تسهیل‌گر مواجه هستیم، عنوان کرد: اساساً یکی از کارکردهای مهم در خودروهای استاندارد و ایمن اجتناب و جلوگیری از قرار گرفتن راننده در شرایط عدم فرار است که می‌تواند هنگام مواجه شدن راننده با خطر جلوی وقوع حادثه را بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =