آخرین آمار کرونا در ایران / ۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته جان باخت

براساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در طول ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۲۶ نفر رسید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، از دیروز تا امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۱۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کرونایی در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۲۹۶ نفر رسید. تاکنون ۷ میلیون ۳۳۴ هزار و ۷۳۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۸۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۴ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۶۹۴ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۳۸۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۵۹۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۹۱۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۵ هزار و ۸۹۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳ هزار و ۱۶۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونا نیست، اما چهار شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۳۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبر: 1160685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =