قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نقلی جنوب تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نقلی جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، از آنجایی که قیمت خانه در چند سال اخیر نوسان زیادی داشته است و قیمت‌ها به صورت نجومی درحال افزایش بوده است، عده‌ای از مردم به دنبال خانه های نقلی و ارزان قیمت می‌گردند. ما در این گزارش خانه‌های نقلی جنوب تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز شمال تهران

آپارتمانی ۳۹ متری در محله مولوی با سنی حدود ۱۹ سال و ۱ اتاق خواب، ارزشی معادل ۹۰۰ میلیون تومان دارد.

ارزش واحدی دیگر در محله جوادیه با متراژ ۴۹ متر و سنی حدود ۷ سال و ۱ اتاق خواب مبلغی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۱۱ ساله در نازی‌آباد با متراژ ۴۲ متر و ۱ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی دیگر با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب در همین محله با توجه به اینکه ۱۶ سال از ساخت آن گذشته است معادل ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۸ ساله در منیریه با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

واحدی ۶ ساله در شوش با متراژ ۴۲ متر و ۱ اتاق خواب در روز های گذشته با قیمت ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

واحد دیگری با سنی حدود ۱۰ سال در همین محله و متراژی معادل ۴۰ متر و ۱ اتاق خواب نیز قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =