اوقات تلخ قطری‌ها / هوادار حریف: پول‌هایتان کجاست؟

اولین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ حواشی داشت و موجب خشم و انتقاد هواداران قطر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در اولین رقابت جام جهانی ۲۰۲۲، قطر درمقابل اکوادور با دو گل شکست خورد تا قطر عدم شایستگی خودش را برای حضور در این رقابت‌ها نشان دهد.

 در دقیقه ۱۶ بازی، اکوادور ضربه پنالتی بدست آورد و آن را تبدیل به گل کرد تا قطر احساس خطر کند و واکوادور با یک گل پیش بیفتد. گل دوم هم در دقیقه ۳۱، توسط کاپیتان تیم اکوادور، والنسیا به ثمر رسید تا تماشاچیان قطر غمگین و بازیکنانش با شوک به رختکن بروند.

بیشتر بخوانید

اگر ۴ سال پیش در این گروه بودیم صعودمان راحت‌تر بود / احتمال بالای پیروزی انگلیس در برابر ایران

در نیمه دوم هم اکوادور فشار را بیشتر کرد ولی موفق به باز کردن دروازه قطر نشد و عنابی‌ها هم به جز یک موقعیت خطرناک کاری نتوانستند انجام دهند تا تماشاچیان قطر بعد از دقیقه ۸۰ ورزشگاه را ترک کنند و عصبانیت خود را اینگونه نشان دهند.

همچنین یکی از اتفاقات و حواشی این مسابقه در سکوها بود، جایی که یک هوادار اکوادوری بعد از اتمام بازی و پیروزی کشورش، از جای خودش بلند شد و با حرکتی تمسخرآمیز دستانش را به سمت هواداران قطر برد و علامت پول را نشان داد تا بگوید با پول زیاد می‌توان به جام جهانی آمد اما نمی‌توان در جام جهانی پیروز شد، بعد از این اتفاق یک هوادار قطر که بشدت خشمگین بود به هوادار اکوادوری تاخت و به او گفت دهانش را ببندد، در انتها دیگر تماشاچی‌ها، هوادار خشمگین را آرام کردند.

حالا قطری‌ها منتظر بازی‌های آینده هستند و امیدشان به سرمربی خارجی‌شان است تا در مقابل هلند و سنگال بتواند کاری کند، بازی‌هایی که سخت‌تر از بازی با اکوادور خواهد بود و فلیکس سانچز نیز کار ساده‌ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =