رونالدو پیشنهاد جانشینی به جای بنزما را به رئال مادرید داد

پایگاه اینترنتی "اسپورت" اسپانیا گزارش داد، کریستیانو رونالدو به دنبال پایان دادن به کابوسش در منچستریونایتد و بازگشتی جنجالی به رئال مادرید است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، روزنامه دیلی میل نوشت، اخیرا کریستیانو رونالدوی ۳۷ ساله در یک مصاحبه با پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، باشگاه منچستر یونایتد را متهم به خیانت به خود کرد.

پایگاه اینترنتی اسپانیایی اسپورت نوشت، رونالدو در مواجهه با پیامدهای این مصاحبه جنجالی اکنون پیشنهاد داده با یک قرارداد شش ماهه به باشگاه رئال مادرید برگردد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو در بازی برابر نیجریه غایب خواهد بود

این رسانه اسپانیایی ادعا کرد، رونالدو خواستار آن شده که به عنوان جایگزین کریم بنزمای مصدوم در ماه ژانویه به برنابئو برگردد.

محروم شدن کریم بنزما از شرکت در بازی‌های تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی به دلیل مصدومیت، شوک بزرگی را به جهان فوتبال وارد کرد.

منچستر یونایتد به دنبال پایان دادن به قرارداد رونالدو هفت ماه زودتر از تاریخ پایان قرارداد بدون پرداخت ۱۶ میلیون یورو درآمد پیش‌بینی شده رونالدو تا ژوئن ۲۰۲۳ است.

باشگاه منچستر یونایتد معتقد است، رونالدو با انتقادهایش از اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، مالکان آمریکایی باشگاه و هم‌چنین امکانات و هم تیمی‌هایش و بازیکنان سابق منچستر یونایتد نظیر وین رونی و گری نویل شرایط کاری خود را نقض کرده است.

رونالدو قرار است در بازی اول تیم ملی فوتبال پرتغال در برابر تیم غنا در جام جهانی ۲۰۲۲ در روز پنج‌شنبه بازی کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1160744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =