توقف ثبت‌نام وام اشتغال‌زایی سربازان از سه‌شنبه

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: ثبت نام برای دریافت وام اعطای تسهیلات اشتغال از یک آذر متوقف می‌شود و افراد واجد شرایط فعلاً برای ثبت نام مراجعه نکنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار موسی کمالی گفت: با توجه به استقبال قابل توجه کارکنان وظیفه ماهر منقضی خدمت و ثبت نام بالغ بر ۵۵ هزار نفر در مرحله اول ثبت نام اعطای تسهیلات طرح «مهارت‌آموزی تا اشتغال» و نیاز به زمان مناسب جهت بررسی، تکمیل و ارسال پرونده به مبادی ذی‌ربط از جمله بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات، ثبت نام برای دریافت وام از یک آذر متوقف می‌شود و افراد واجد شرایط فعلاً برای ثبت نام مراجعه نکنند.

وی افزود: شروع مجدد فرآیند ثبت نام درخواست‌های متقاضیان در مرحله دوم، پس از تعیین و تکلیف پرونده‌های ثبت شده در مرحله اول، حداکثر تا تاریخ ۳۰ آذرماه سال جاری اعلام خواهد شد.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر در دو نوع خود اشتغالی به مبلغ حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان و کارآفرینی به مبلغ حداکثر ۴ میلیارد تومان به سربازان منقضی خدمتی که تاریخ ترخیص آنان کمتر از ۵ سال باشد، اعطا می‌گردد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1160793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =