۹ بازیکن پرسپولیس تمرین نکردند

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی انجام شده که ۹ نفر از بازیکنان تمرین نکردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تمرین امروز پرسپولیس درحالی بعد از دو روز اعتصاب انجام شد که ۹ بازیکن این تیم به دلیل عدم پرداخت ۵درصد قراردادهایش فصل گذشته و آپشن های قراردادشان باز حاضر به تمرین نشدند.

بیشتر بخوانید

تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ را بشناسید / تیم ملی مراکش

این بازیکنان توقع داشتند که در روزهای گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه در محل تمرین حاضر می شد اما درویش به تمرین نرفت و امروز هم که خودش در قطر به سر می برد، محمد محمدی معاون باشگاه در تمرین حاضر شد و به بازیکنان اعلام کرد که باشگاه ۵درصد قراردادهای فصل گذشته را می دهد اما باز هم این بازیکنان حاضر به برگزایر تمرین نشدند.

آنها از اینکه باشگاه چند روز قبل علیه این نفرات بیاینه داد ناراحت هستند اما از سوی باشگاه هم از رفتار این بازیکنان که باعث دودستگی در تیم شده اند شاکی است.

یحیی گل محمدی هم از این بازیکنان ناراحت شده و گفته وفتی باشگاه اعلام کرده پول را می دهد دیگر بهانه ای برای تمرین نکردن وجود ندارد.

کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، علی نعمتی، حامد پاکدل، فرشاد فرجی، سیامک نهمتی، ... از جمله نفراتی هستند که تمرین نکردند.

این رفتار عجیب بازیکنان پرسپولیس در حالی است که فصل پیش قهرمان نشده اند و مشخص نیست چرا دنبال آپشن های خود هستند و از سویی باعث اختلاف و دو دستگی در تیم صدرنشین شده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =