۵۵  نفر از محرکان اصلی ناآرامی‌های اخیر در کازرون دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۵۵ نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت در ناآرامی اخیر این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهارداشت: در پی ناآرامی‌های اخیر در این شهرستان، تعدادی افراد فریب خورده با تخریب اموال عمومی و سنگ پرانی به سمت ماموران انتظامی و امنیتی سعی در برهم زدن امنیت و آرامش شهروندان داشتند که پلیس سریعا وارد میدان شد.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی موفق شدند در این خصوص 55 نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی کازرون ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، گفت: قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و برابر قانون باذ آنان ئبرخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 60 میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون در شهرستان "ممسنی" خبر داد.

رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه "سراب بهرام" شهرستان ممسنی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون موفق به کشف 20 دستگاه کولر گازی، 10 دستگاه ماشین لباسشویی و 7 هزار و 740 عدد عینک و جعبه مربوطه که خارجی قاچاق و فاقد مجوز قانونی بود شدند.

 حبیبی با بیان اینکه در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را 60 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =