بیاتی‌نیا: ملی‌پوشان باید زودتر از شوک شکست خارج شوند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با توجه به شکست تیم ملی برابر انگلیس، هنوز چیزی تمام نشده و شانس صعود برای تیم ملی کشورمان وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محسن بیاتی‌نیا اظهار کرد: پس از شکست ایران مقابل انگلیس باید به سرعت بازیکنان شرایط ذهنی خودشان را بازجویند. با توجه به ۲ بازی دیگر در این گروه، هنوز شانس صعود برای کشورمان وجود دارد.

وی با بیان اینکه کی‌روش مربی با دانش و در شرایط سخت تاکتیک و تدابیر خاص خودش را در زمین پیاده خواهد کرد گفت: بیشتر به دنبال آن باشیم تا اتفاقات خوب در زمین رخ دهد. باید بگویم بازی مقابل انگلیس تمام شد و بعد از خروج از ورزشگاه دیگر نباید به آن فکر کنیم. در خصوص مسائل فنی موارد مفصلی وجود دارد که پس از اتمام بازی‌های گروهی نسبت به نقاط ضعف و قوت ملی‌پوشان بیشتر می‌توان پرداخت.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: کی‌روش مربی کار بلدی است و قطعا از تیم ملی و بازیکنانش که چند سال زیر نظر او کار کرده‌اند نیز شناخت کامل دارد؛ او با درک کامل در ۲ بازی دیگر تصمیم نهایی را خواهد گرفت. هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و باید به نتایج ۲ بازی آینده امیدوار بود تا بتوانیم در مقابل ولز شاهد توانایی ملی‌پوشان باشیم تا شکست تلخ مقابل انگلیس به پیروزی تبدیل و جبران شکست انجام شود.

بیاتی‌نیا تاکید کرد که تنها چیزی که در بازی‌های پیش‌رو باید محقق شود این است که در این ۲ بازی با ریکاوری فنی و مشاوره شرایط مطلوب برای تیم ملی فراهم شود.

تیم ملی کشورمان در نخستین بازی خود در جام جهانی با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تن به شکست داد.

تیم ملی کشورمان در گروه دوم رقابت‌ها با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا هم گروه است. تیم ملی روز جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ باید به مصاف ولز برود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1160997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =