جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد

چهارمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به ریاست مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی مجد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از اراک، چهارمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با حضور علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی، مرتضی قاسمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول ظرافت مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و رؤسای شوراهای تخصصی استان در سالن جلسات حضرت امام خمینی (ره) واحد اراک برگزار شد.

سروری مجد با بیان اینکه دو مسئله مسکن و آموزش های کوتاه‌مدت مورد توجه قرار دارد، گفت: امسال دانشگاه آزاد اسلامی بر آموزش های کوتاه مدت و استفاده از ظرفیت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها تاکید ویژه‌ای دارد. استاندار مرکزی نیز برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان قول همکاری داده است‌. 

وی ادامه داد: رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان باید مصوبات موردنیاز برای پیشرفت واحدها و حل مشکلات را به تصویب هیأت رئیسه مرکزی برسانند تا جهت رفع موانع در واحدهای استان اقدام لازم صورت پذیرد. مسئله جابه‌جایی کارکنان به صورت بین استانی نیز باید مورد پیگیری قرار گیرد و اجلاس مشترک برگزار شود تا تفاهم بین استانی به وجود آید و بتوان از ظرفیت دیگر استان‌ها استفاده کرد. 

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: جلسات کمیسیون معاملات دانشگاه به استان ها برده می‌شود تا مواردی که نیازمند مصوبات کمیسیون معاملات سازمان مرکزی هستند، با پایش و پیگیری در استان، انجام شود. 

وی با اشاره به رویدادهای اخیر کشور گفت: هدف دشمن این است که با تعطیلی مراکز علمی موجب توقف آموزش علمی و پیشرفت کشور شود که این نقشه‌های شوم نقش بر آب شد و یقیناً مدیران آموزش عالی نقش برجسته و موثری در این امر دارند و اجازه نمی‌دهند خللی در آموزش و پیشرفت کشور ایجاد شود. 

پیش از جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، دکتر سروری مجد با مخلص الائمه استاندار استان مرکزی دیدار و درخصوص مسائلی ازجمله نحوه تعامل و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با سازمان ها و نهادهای استان، استفاده از ظرفیت های علمی، فرهنگی و پژوهشی، رفع مشکلات و موانع احتمالی سازمان های استان، تعاونی مسکن اساتید و کارکنان و... بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار قاسمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک، ابراهیم گیوکی مدیرکل امور مالی و تسهیلات رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ظرافت مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان و دکتر عباسی مدیرکل حراست استان حضور داشتند.

لازم به ذکر است دکتر سروری مجد در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، با حضور در آرامگاه شهدای جاویدالاثر دانشگاه، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام والای شهدا، با آرمان های شهیدان، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد

چهل‌وهفتمین مراسم سه‌شنبه‌های شهدایی برگزار شد

سروری مجد در ادامه برنامه های سفر به استان مرکزی، در چهل و هفتمین مراسم سه‌شنبه‌های شهدایی که به همت کانون ایثار و شهادت در جوار آرامگاه مطهر شهدای جاویدالاثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، حضور یافت.

در این مراسم که به یاد و نام شهید مدافع حرم شهید حمید سیاهکلی مرادی برگزار شد، حجت الاسلام ظرافت مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ضمن خوشامدگویی به مهمانان و حاضرین، با یادآوری اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا، از کار فرهنگی خوب و جریان‌ساز سه‌شنبه‌های شهدایی و دانشجویان کانون ایثار و شهادت و هیأت فاطمی در اجرای هر هفته این برنامه تقدیر کرد و به قرائت بخشی از وصیت‌نامه شهید سیاهکلی مرادی پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161001

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =