سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرمز معرفی شد

با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، مصطفی عامری سیاهویی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرمز معرفی و از خدمات مسعود سالاری تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حسین رنجبر در آیین معارفه و تکریم رئیس جدید و قدیم این مرکز دانشگاهی که با حضور مسئولان این جزیره برگزار شد، با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه را برآمده از اراده مردم خواند و گفت: این دانشگاه با رشد و توسعه فراگیر توانسته خدمات قابل تجلیلی به جامعه ارائه نماید و در توسعه کشور نقش مهم و به سزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه، بیش از نیمی از مدیران و کارکنان ادارات، سازمان ها، ارگان ها و ... در استان هرمزگان، دانش آموخته این دانشگاه هستند افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان، توانسته، بیش از نیمی از بار آموزشی استان را به دوش بکشد و با داشتن 350 عضو هیئت علمی، 27 هزار دانشجو، 570 کارمند، و حدود  117 هزار دانش آموخته و با 168 هزار و 300 متر مربع  زیر بنای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و ... به عنوان دانشگاهی پیشتاز در خدمت هم استانیان عزیز است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، با  اشاره به همایش  ارزیابی عملکردی  دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی این دانشگاه بیان داشت: دانشگاه آزاد هرمزگان توانست در ۹ محور و ۹۷ شاخص بین دانشگاه‌های آزاد کشور،  مقام سوم را بدست آورد و همچنین در ارزیابی آموزشی و تحصیلات تکمیلی، نیز  مقام نخست کشوری به این استان رسیده است  که این نشان از تلاش و زحمات بی شائبه کارکنان و هیئت علمی این دانشگاه در استان دارد.

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه را دانشگاهی افتخار آفرین، مساله محور و کارآفرین معرفی کرد و اضافه نمود: با توجه به سیاست کلان این دانشگاه و تاکید بر مهارت آموزی و کارآفرینی، رویکرد آموزشی آن تغییر یافته و حرکت استمرار بخش خود را برای رسیدن به دانشگاههای نسل جدید آغاز کرده است و می رود تا بر بالندگی و افتخار آفرینی میهن اسلامی ایران بیافزاید.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرمز معرفی شد

رنجبر، راه اندازی این دانشگاه را در جزیره شهید پرور هرمز، یک تصمیم انقلابی خواند و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سال های گذشته در خصوص ارائه خدمات شایان تجلیل به مردم این جزیره شهید پرور گفت: دانشگاه آزاد در راستای عملی کردن بیانات رهبری با تاسیس و توسعه این دانشگاه توانست خدمات قابل قبولی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی و... ارائه کند و چهره این جزیره را تغییر دهد.

وی با تجلیل از خدمات مسعود سالاری در طول مدت خدمت به عنوان رئیس این مجموعه دانشگاهی برای این عضو هیئت علمی دانشگاه در سمت عضو هیئت مدیره موظف شرکت فولاد ستار سیمین هرمزگان آرزوی موفقیت نمود و  مصطفی عامری سیاهویی را به عنوان رئیس جدید این مجموعه دانشگاهی به حاظران معرفی کرد.

رئیس اسبق این مرکز دانشگاهی نیز، 1400 دانشجوی فعال، 27 رشته کاردانی و کارشناسی، 6 هزار متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی، رفاهی، ...؛  80 استاد هیئت علمی و حق التدریس  را از خدمات این دانشگاه بر شمرد و افزود: حصار کشی و اخذ سند 21 هکتار مجموعه دانشگاهی، راه اندازی و تجهیز سلف سرویس با ظرفیت 300 نفر،  راه اندازی و تجهیز 6 کارگاه مجهز برق، مکانیک، کامپیوتر و ...، محوطه سازی و توسعه فضای سبز، راه اندازی کتابخانه با 15 هزار جلد کتاب از جمله خدمات قابل عرضه در این مدت بوده است.

مسعود سالاری، راه اندازی موزه زمین شناسی، اقامتگاه بوم گردی و موزه دفاع مقدس را از جمله فعالیت های در دست اقدام خواند.

مصطفی عامری سیاهویی، رئیس جدید این مرکز دانشگاهی نیز ضمن تشریح برنامه های خود برای توسعه این دانشگاه گفت: امیدوارم با کمک خداوند منان و یاری مسئولان و همکاران دانشگاهی بتوانم در طول مدت خدمت، خدمات قابل توجهی به مردم شهید پرور این جزیره نمایم و در توسعه علمی، فرهنگی و... نقش به سزایی داشته باشم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1161018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • H IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
      0 0
      انسان توانمد و بسیار با اخلاق