درخشش دانش آموزان سما بندرعباس در دومین جشنواره کشوری پاسداشت زبان فارسی

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از کسب رتبه های برتر توسط دانش آموزان سما بندرعباس در دومین جشنواره کشوری پاسداشت زبان فارسی(سعدی شناسی) خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرتضی باوقار معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اعلام نتایج مسابقات پاسداشت  زبان و ادبیات فارسی با موضوع سعدی شناسی (گلستان و بوستان سعدی) در حوزه مدارس سما گفت: این مسابقات در  سه مقطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم به میزبانی سما شیراز از تاریخ ۲۳ مرداد لغایت ۲۴ مردادماه به میزبانی سما شیراز برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات بیش از ۲۵۰ نفر از دانش آموزان سمایی در مرحله کشوری و با محورهای درست خوانی، حفظ و معنی حکایات و ابیات گلستان و بوستان شرکت نمودند که با اعلام نتایج این دوره از مسابقات، دانش آموزان سما بندرعباس با حضور قدرتمند در این مسابقات موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در بخش های مختلف این جشنواره شدند.

رییس مرکز سما بندرعباس با اعلام نتایج این دوره از مسابقات گفت : آلما رستگارجو، کیارش خوش ودود در بخش حفظ و مفاهیم حکایات ابتدایی، کیان فتحی در بخش درست خوانی و حکایات ابتدایی و فاطمه سالمی در بخش درست خوانی حکایات متوسطه دوم، دانش آموزان مدارس سما بندرعباس موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در این جشنواره شدند.

باوقار تببین کرد: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای دانش آموزی بالا که در مدارس سما بندرعباس وجود دارد موفق شدیم با هدایت دانش آموزان در انجمن های تخصصی تشکیل شده توسط مدیران مدارس و قرار دادن آنها در مسیر درست، توانایی های دانش آموزان را شناسایی و فضایی برای عرضه دانش آنها ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: درخشش دانش آموزان مدارس سما بندرعباس در این جشنواره در میان بیش از ۲۵۰ دانش آموز از سراسر کشور  بسیار چشمگیر بود و با کسب رتبه های برتر برگ زرینی بر افتخارات مرکز سما بندرعباس افزوده شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1161026

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =