آیین تکریم و معارفه معاون دانشجویی و فرهنگی واحد کرمانشاه برگزار شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد کرمانشاه در محل سالن جلسات دفتر ریاست برگزار شد.

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمانشاه، فرهاد گل محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این جلسه اظهار کرد: حوزه فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها به‌دلیل ارتباط مستمر با دانشجویان و استادان یکی ازمهم‌ترین بخش‌ها محسوب می شود که نیازمند صبر، حوصله، تدبیر و عقلانیت در انجام وظایف است.
فرهاد گل محمدی عنوان کرد: جا دارد از زحمات  آقای صفوی طی دوران مسئولیت حوزه فرهنگی و دانشجویی قدر دانی کنم و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون در جامه استادی دارم و برای خانم فرانک موسوی که از اعضای هیئت علمی با سابقه واحد کرمانشاه هستند آرزوی توفیق دارم.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز ضمن تشکر از زحمات معاونت قبلی حوزه فرهنگی و دانشجویی، پذیرش مسئولیت در نظام مقدس اسلامی را نعمت و توفیق دانست که ثوابی چندین برابر دارد بخصوص در حوزه فرهنگی که فعالیت در این حوزه توفیق بزرگی است.
حجت الاسلام امین معظمی گودرزی در ادامه افزود: مسئولیت در حوزه فرهنگی به دلیل ارتباط با بدنه دانشجویی و توقعات آنان حساس و ویژه است و با توجه به سابقه و تجربه خانم موسوی مطمئنا شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگی دانشگاه خواهیم بود.
سید مهدی صفوی معاون پیشین فرهنگی و دانشجویی  واحد کرمانشاه نیز در این جلسه ضمن تشکر از اعتماد رئیس واحد کرمانشاه طی دوران مسئولیت خود و سایر مدیران و معاون واحد، از تمامی همکاران حوزه سابق خود تشکر و سپاسگزاری کرد و گزارش کاملی ازمدت زمان  فعالیت خود در حوزه فرهنگی و دانشجویی ارائه داد.
 از سوابق کاری فرانک موسوی با 25 سال سابقه خدمت می توان به دانشیار پایه 24  و عضو هیئت علمی  گروه مدیریت آموزشی، معاون آموزشی و دانشجویی واحد کرمانشاه، مدیر گروه علوم تربیتی، مدیر گروه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، رئیس هیئت اندیشه ورز تعالی علوم انسانی استان، چاپ بیش از 150مقاله مجله ای و 200 مقاله همایشی،چاپ 5 جلد کتاب، دبیر علمی و اجرایی بیش از 10همایش اشاره کرد. 
در پایان این مراسم حکم سرپرستی معاون فرهنگی و دانشجویی واحد کرمانشاه توسط فرهاد گل محمدی به خانم فرانک موسوی ابلاغ شد.  

انتهای پیام /
 

کد خبر: 1161059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =