هواشناسی ایران / ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز جمعه

روز جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در استان‌های واقع در شمال غرب و غرب، بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز پنج شنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و در شهرهای صنعتی تهران، البرز، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

همچنین بعدظهر در ارتفاعات واقع در جنوب و جنوب غرب کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست. در شمال غرب و غرب کشور نیز افزایش ابر در ساعات بعدظهر و در شهرهای مرزی رگبار پراکنده گاهی وزش باد و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

روز جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در استان‌های واقع در  شمال غرب و غرب، همچنین بعدظهر در خوزستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری و دامنه‌های جنوبی البرز  واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی، بارش باران گاهی رعد وبرق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

شنبه بارش در این مناطق به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

روز یکشنبه گستره بارش در شمال غرب کشور است همچنین با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر بارش، وزش باد وکاهش نسبی دما در شرق اردبیل،گیلان  و مازندران شروع می شود.

دوشنبه بارش در سواحل شمالی کشور، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و در ارتفاعات البرز شرقی نیز بارش باران گاهی رعد وبرق وز وزش باد رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =