همایش 600 نفری «پیشگامان رهایی» در شهرکرد برگزار شد

همزمان با دوم آذرماه سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و هفته بسیج گردهمایی سراسری بیش از 600 دانشجوی بسیجی استان چهارمحال و بختیاری در همایش بزرگ «پیشگامان رهایی» در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران از شهرکرد، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی شهرکرد گفت: برنامه‌های سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری با هدف جهاد تبیین، رفع شبهات و بیان دستاوردها و خدمات بسیج اجرا می‌شود.

مرتضی کریمی در این گردهمایی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اعزام جهادگران دانشجو به مناطق محروم، برگزاری جلسات مطالبه گری گروه‌های جهادی با مسئولان، و تجلیل از دانشجویان جهادگر بسیجی را از برنامه‌های گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در استان برشمرد.

کریمی افزود: مسابقات علمی، جشنواره، اردوهای راهیان پیشرفت، نمایشگاه دستاوردهای علمی، سلسله جلسات آموزشی در بحث اشتغالزایی و کارآفرینی، دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی علمی، نشست‌های بصیرتی، مراسم تجلیل از نخبگان علمی به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی شهرکرد به برگزاری سلسله نشست‌ها با موضوع خانواده و وبینارهایی با موضوع حقوق زن در اسلام و برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب یک ون شبهه، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف برپایی کارگاه‌ها و غرفه‌های خدمات مشاوره حقوقی، تحصیلی، خانواده و مهارت‌های زندگی و اعزام مشاورین به اردوهای جهادی در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های هنری مثل شب شعر توسط دانشگاه فرهنگیان، اکران فیلم و مستند از برنامه‌های دیگر بسیج دانشگاه ‌های استان در هفته بسیج است.

کریمی از برگزاری یادواره شهدای دانشگاهی آئین عطرافشانی قبور مطهر شهدا و سرکشی از خانواده معظم شهدا خبر داد و تصریح کرد: پویش «من و رفیق شهیدم»، ذکر خاطرات شهدای دانشجو در فضای مجازی، نشست‌های روشنگری با هدف جهاد تبیین و تبیین مکتب مقاومت و تفکر بسیجی، جلسات نقد درون گفتمانی و آسیب شناسی بین اعضای بسیج دانشجویی، نشست‌های بصیرتی به مناسبت بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

در این مراسم که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی برگزار شد، علاوه بر برنامه‌های مفرح، دستاوردها و فعالیت بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری طی سال گذشته تشریح شد.

اضافه می شود همزمان با هفته بسیج استادان بسیجی دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری هم در ویژه برنامه ای با عنوان جهاد تبیین، راه برون رفت از فتنه ها با تکیه بر نهج البلاغه شرکت کردند.

در این نشست که به همت بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد، سعید مولوی وردنجانی عضو هیأت علمی و پژوهشگر دانشگاه شهرکرد به تحلیل وقایع اخیر کشور با استناد به نهج البلاغه پرداخت.

انتهای پیام / 

کد خبر: 1161148

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =