عالمی: ولز هم سیستمی همانند انگلیس دارند

کارشناس فوتبال گفت: ولز هم سیستمی همانند انگلیس دارد و اکثر بازیکنان‌شان در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند. به طور حتم تیم ملی ایران بازی راحتی برابر ولز نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ایمان عالمی درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس در نخستین دیدار جام جهانی اظهار داشت: با توجه به اینکه از قبل می‌دانستیم تیم انگلیس یک تیم پرقدرت و پرمهره در فوتبال دنیاست، ولی بازی آن چنانی خوبی را از بازیکنان تیم ملی در برابر این تیم ندیدیم. کی‌روش نسبت به بازی‌های گذشته تغییرات زیادی در ترکیب داشت. ترکیب آغاز بازی متفاوت بود و تیم ملی را وارد چالش کرد. سپس با مصدومیت بیرانوند تیم وارد بحران شد.

بیشتر بخوانید:

داور بازی ایران و ولز کیست؟

وی افزود: در ادامه هم ملی‌پوشان بازی دلچسبی را ارائه نکردند و در نیمه دوم کی‌روش در ترکیب تغییراتی را ایجاد کرد ولی موثر نبود و شکست را سنگین‌تر کرد.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که چه کسی مقصر این باخت بود، عنوان کرد: نباید دنبال مقصر باشیم. برخی از نفرات بیشتر از دو هفته در کنار هم بازی نکرده بودند. به طور مثال علی کریمی یک هفته قبل از بازی به انگلیس به تیم ملی اضافه شد و فکیس بازی کرد. کی‌روش از سه مدافع در بازی با انگلیس استفاده کرد که بازی آنچنان قابل قبولی را به نمایش نگذاشتند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص دیدارهای بعدی تیم ملی ایران در جام جهانی تاکید کرد: بعد از این نتیجه باید کادر فنی، باید از نظر روحی و روانی روی تیم ملی کار کند تا آماده بازی حساس با ولز شوند. ولز هم سیستمی همانند انگلیس دارد و اکثر بازیکنان‌شان در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند. به طور حتم تیم ملی ایران بازی راحتی برابر ولز نخواهد داشت.

عالمی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران چیزی کمتر از فوتبال عربستان ندارد و آن‌ها توانستند آرژانتین که ۳۷ بازی نباخته بود را در نخستین بازی جام جهانی شکست بدهند. ملی‌پوشان‌مان شایستگی زیادی دارند. در ادامه رقابت‌ها می‌توانند در مقابل ولز جبران مافات کنند و به جام برگردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =