صدور مجوز استخدام مربی پرورشی برای مدارس

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به صدور مجوز استخدام مربی پرورشی عنوان کرد که تلاش می‌شود موافقت لازم برای جذب نیروهای خدماتی در مدارس کسب شود.

به گزارش گروه جامعه ایسکانیوز، یوسف نوری شامگاه پنجشنبه در جمع فرهنگیان استان بوشهر با اشاره به حمایت ویژه از آموزش و پرورش اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش مورد حمایت ویژه دولت، مجلس شوری اسلامی و قوه قضاییه قرار دارد.

وی با اشاره به اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصریح کرد: در این راستا طرح دانش‌آموز، معلم و خانواده تراز انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت و نقاط مختلف کشور در حال اجراست.

بیشتر بخوانید:

معوقات ۸ ماهه رتبه‌بندی معلمان پرداخت شد

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر ارائه راهکارهای بومی در اجرا طرح دانش‌آموز، معلم و خانواده تراز انقلاب افزود: آموزش و پرورش جایگاه مهمی در جامعه دارد و باید زمینه رفع مشکلات در عرصه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و آموزشی با مشارکت فرهنگیان فراهم شود.

نوری با اشاره به اینکه جریان امپریالیستی رسانه با استفاده از قدرت ارتباطات، در حال مدیریت افکار عمومی است خاطر نشان کرد: استکبار برای مدیریت افکار انسان‌های کشورهای در حال توسعه، پایه‌های اعتقادی دانش‌آموزان را مورد توجه قرار داده است.

وی باتأکید بر اصلاح محور مدرک‌گرایی در آموزش و پرورش تصریح کرد: محور قرار گرفتن مدرک در آموزش و پرورش به جای مسائل تربیتی در آموزش و مهارت‌گرایی به معنای شغل مطلق و حذف مهارت‌های پایه مانند مهارت خلاقیت و تفکر نگرشی است که باید در آموزش و پرورش اصلاح شود.

وزیر آموزش و پرورش تقویت ارتباط مدرسه و خانواده را مورد تأکید قرار داد و گفت: داشتن دانش‌آموزان خلاق و مبتکر همراه با تربیت اسلامی با وجود معلمان فهیم و اهل علم و دانش محقق می‌شود.

نوری با اشاره به اینکه تجهیز مدارس به امکانات آموزشی مورد نیاز در اولویت قرار دارد تصریح کرد: تجهیزات آموزشی و اداری به ارزش 2 هزار میلیارد تومان امسال در مدارس سراسر کشور توزیع شد این درحالی است که سال گذشته 122 میلیون دلار از صندوق ذخیره ارزی در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به صدور مجوز استخدام مربی پرورشی اظهار کرد: تلاش می‌شود موافقت لازم برای جذب نیروهای خدماتی در مدارس کسب شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1161198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =