ساوت گیت: مقابل آمریکا چاره‌ای جز دفاع نداشتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس می‌گوید در بازی مردانش برابر آمریکا همان سناریویی رقم خورد که او و دستیارانش انتظار آن را داشتند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی انگلیس در دومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، شب گذشته (جمعه) با نمایشی ضعیف و کاملاً متفاوت از بازی‌اش مقابل ایران، به تساوی بدون گل برابر آمریکا بسنده کرد هرچند که یک امتیاز این بازی باعث شد سه‌شیر با سه امتیاز در صدر جدول گروه B بماند.

بیشتر بخوانید

چرا عربستان از ایران سبقت گرفت؟/ خط‌ونشان عرب‌ها برای مسی و لواندوفسکی

مردان گرت ساوت‌گیت در این بازی به ندرت دروازه حریف را تهدید کردند و چه بسا که حریف با کمی خوش‌شانسی می‌توانست آنها را حتی شکست دهد. ساوت‌گیت درباره این بازی و دلیل عملکرد ضعیف شاگردانش گفت: بازی بسیار سختی بود که البته ما انتظارش را داشتیم. بعد از شروع فوق‌العاده و باورنکردنی‌مان در جام مقابل ایران، می‌دانستم که این بازی ما را به چالش خواهد کشید.

ساوت‌گیت ادامه داد: بازی برابر تیم‌هایی که بسیار فیزیکی هستند و بازیکنان‌شان دوندگی زیادی دارند، سخت است و آمریکا هم تیمی با همین ویژگی‌هاست، ضمن اینکه خط دفاعی آنها هم بسیار سازمان یافته بود. بنابراین ما مجبور بودیم که با رویکردی متفاوت بازی کنیم.

سرمربی سه‌شیر در انتها خاطرنشان کرد: مقابل آمریکا چاره‌ای جز مقاومت و دفاع بیشتر از محوطه جریمه‌مان نبود. ما می‌توانستیم از لایه اول پرس بازیکنان حریف عبور کنیم، اما وقتی به یک سوم دفاعی آنها می‌رسیدیم کارمان گره می‌خورد.

انگلیس از آخرین بازی خود در مرحله گروهی که روز سه‌شنبه برابر ولز است، تنها یک تساوی می‌خواهد تا صعود کند هر چند با پیروزی در این بازی از بابت صعود به‌عنوان صدرنشین گروهش مطمئن خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =