گروه B جام جهانی پر از اعجاب اما هیچ چیز معلوم نیست/  آقای بازیکن حرکت غیرورزشی ممنوع!

روز گذشته دومین دور رقابت‌های جام جهانی انجام شد که طی آن سرنوشت همه تیم ها به هفته بعد موکول شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، دیروز دومین دور بازی‌های گروهی گروه B جام جهانی۲۰۲۲ قطر برگزار شد و در طی آن ایران تنها برنده دور دوم گروه و ولز تنها بازنده بود.

 بازی انگلیس و آمریکا هم رقابتی متشکل از اتفاقات فوتبالی و غیر فوتبالی بود که در رأس آن، عملکرد ضعیف انگلیس بود که انتقادهای زیادی نیز به سرمربی انگلیس شد اما گرت ساوت‌گیت، بر خلاف منتقدانش معتقد است که چنین نتیجه‌ای در جام جهانی طبیعی است.

بیشتر بخوانید

چرا عربستان از ایران سبقت گرفت؟/ خط‌ونشان عرب‌ها برای مسی و لواندوفسکی

با تساوی انگلیس و آمریکا حالا همه چیز پیچیده‌تر شد و سرنشوت همه تیم‌ها به بازی آخر گره خورد و همگی شانس صعود دارند ولی انگلیس با چهار امتیاز به صعود امیدوارتر است، اما فوتبال ورزش غیرممکن هاست و هیچ چیز در جام جهانی و به‌خصوص در این گروه بعید نیست.

در بازی دیشب(جمعه) انگلیس-آمریکا، فقط نکات فنی و ورزشی مورد انتقاد قرار نگرفت بلکه حرکت عجیب مک کین، بازیکن آمریکا مورد بحث قرار گرفت. قضیه از این قرار بود که در صحنه‌ای، پرتاب اوت به سود آمریکا اعلام شد و مک کین، هافبک آمریکا برای پرتاب اوت به سراغ توپ آمد ولی قبل از پرتاب، عرق دست خودش را با پیراهن عکاس-خبرنگار بیرون بازی پاک کرد و بعد توپ را پرتاب کرد.

بعد از بازی، کار غیرورزشی بازیکن تیم ملی آمریکا مورد انتقاد قرار گرفت ولی عملکرد ضعیف انگلیس و هماهنگی خوب بازیکنان آمریکا، این موضوع را در رسانه‌ها کمرنگ‌تر کرد.

در مجموع حالا آمریکا با قدرت به سراغ بازی با ایران می‌رود و ایران هم خوب میداند برای صعود قاطعانه از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی، نیاز به پیروزی دارد ولی در آن سو، انگلستان کار راحت‌تری در برابر ولز دارد اما کارشناسان خوب می‌دانند که اژدها را نباید دست کم گرفت؛ در هرصورت هر چهار تیم امید و شانس صعود دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محسن علی ابادی IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 0
      من قبل از بازی دوتیم انگلیس وامریکا به پسرم گفتم این بازی مساوی تمام میشود و حدسم درست ازکار درامد. یقین دارم انها کاری کردند تا امریکا در صورت تساوی با ایران بتوانند صعود کنندبه مرحله بعد. انگلیس از برد ولز مطمئن است ، پستساوی با امریکا تهدیدی برایش به حساب نمی ایید. اگرامریکارا شکست میداد، امریکا یک امتیازی باقی میماند واحتمال صعودش کمتر میشد.