کاپیتان آمریکا: کار سختی برای پیروزی برابر تیم ایران داریم

کاپیتان تیم ملی آمریکا، شاگردان کارلوس کی‌روش را تیمی باکیفیت دانست و از لزوم تمرکز بازیکنانش روی این مسابقه سخن گفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تساوی مقابل انگلیس امتیازات تیم ملی فوتبال آمریکا در گروه B جام جهانی 2022 قطر را به دو امتیاز رساند و حالا یانکی‌ها برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی، به هر سه امتیاز دیدار هشتم آذر مقابل ایران نیاز دارند.

بیشتر بخوانید:

احمدزاده: شانس تیم ملی برای صعود در جام جهانی بسیار زیاد است

تایلر آدامز کاپیتان تیم ملی آمریکا در گفت‌وگو با رادیو بی‌بی‌سی، درباره تساوی با سه‌شیر در این مسابقه اظهار داشت: قطعاً ترجیح می‌دادیم سه امتیاز بازی را بگیریم، اما فکر نمی‌کنم که شایسته پیروزی بودیم. بازی برابری بود و هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما کیفیت بسیار خوبی از خودمان نشان دادیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان برهالتر برابر انگلیس تصریح کرد: از نمایشی که ارائه کردیم، خوشحال هستیم و بازیکنان تا جایی که دیگر توانی در بدن نداشتند، دویدند. مسیری سه‌ساله و سرشار از بالا و پایین داشتیم. امیدوارم باز هم از چنین بازی‌هایی، احترام بیشتری به دست بیاوریم.

کاپیتان آمریکا راجع به دیدار با تیم ملی ایران در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 گفت: باید مقابل تیم باکیفیت ایران روبه‌رو شویم و صددرصد روی این مسابقه متمرکز باشیم. می‌دانیم باید کار را در بازی پایانی تمام کنیم و پیروزی در این مسابقه، دشوار خواهد بود، هنوز کارمان تمام نشده است و باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

تیم‌های ملی ایران و آمریکا، از ساعت 22:30 روز سه‌شنبه و در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =