بورس نزولی ماند / اُفت ۲ هزار و ۲۳ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۲۳ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۰۶ هزار و ۱۸۶ واحدی ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یکشنبه (۶ آذر) شاخص کل بورس با اُفت ۱۳۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۷۱ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۵۶ واحدی در پله ۴۰۸ هزار و ۳۵۸ واحدی ایستاد.

اُفت ۲ هزار و ۲۳ واحدی شاخص کل بورس

یکشنبه (۶ آذر) شاخص کل بورس با اُفت ۱۳۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۷۱ واحدی قرار گرفت. با اتمام بازار شاخص کل بورس شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۲۳ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۰۶ هزار و ۱۸۶ واحدی ایستاد.

آقای اکبر ادهم کارشناس بازار سرمایه گفت:امروز بازار روندی منفی داشت. خبرهای خوبی در حوزه خودرو امروز به بازار رسید. بازار شاهد خروج ۱۳۰ میلیارد تومان نقدینگی بود، اما حقوقی‌ها از بازار حمایت کردند و سرانه خرید حقوقی‌ها ۳۶۷ میلیون تومان و سرانه فروش حقوقی‌ها ۲۰۵ میلیون بود.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۳۷ میلیارد تومان رسید. «کگل»، «شبندر» و «شتران» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «خساپا» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۵۳۹ واحدی روی پله ۴۰۸ هزار و ۶۴۱ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ هزار و ۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۳۷ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۰ واحدی روی پله ۱۸ هزار و ۵۵۴ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۲۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۵۱۶ میلیارد تومان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =