آلمان-اسپانیا، فینال در گروه مرگ/ خطرناک‌ترین بازی جام جهانی درحال رخ دادن است

گروه E رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ از حساسیت‌ بالایی برخوردار است و حضور آلمان و اسپانیا این گروه را تبدیل به گروه مرگ کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، امشب(یک‌شنبه) ساعت ۲۲:۳۰ دو تیم قدرتمند آلمان و اسپانیا به سراغ یکدیگر می‌روند تا اولین خط‌ونشان را در مقابل یکدگیر بکشند.

بعد از مشخص شدن جایگاه کشورها در گروهشان، همگی با ترس اسم گروه E را به زبان می‌آوردند؛ جایی که دو پادشاه در یک گروه جمع شدند، حالا امشب(یک‌شنبه) قرار است آلمانی‌های خشمگین به سراغ قرمزهای عصبانی بروند و یک رقابت حساس و مهم تر از آن یک بازی به حساسیت فینال را در مرحله گروهی برگزار کنند.

لازم بذکر است کار آلمانی‌ها سخت تر از اسپانیایی‌هاست چون که آن‌ها در بازی قبلی خود در مقابل سامورایی‌ها شکست خوردند و حالا بدنبال اولین سه امتیاز خودشان هستند که اگر آن را بدست نیاروند، راه صعودشان به مرحله بعد بسیار دشوار می‌شود؛ اتفاقی که هیچ آلمانی‌آن را نمی‌خواهد.

اسپانیا نیز خود را بیشتر از دیگر تیم‌ها بیرحم و تشنه قهرمانی نشان داده، قرمزها در بازی اول خود در مقابل کاستاریکا هفت بار دروازه ستاره این تیم، ناواس را باز کردند. در این بازی، از یک سو آلمان برای بقا و اسپانیا برای حفظ برتری خود می‌آید؛ از سوی دیگر هر دو تیم برای اثبات قدرت تاریخی فوتبال خود به میدان می‌آیند . شرایط صعود آلمان پیچیده شده است و همچنین غیرقابل حدس، آلمانی ها نیم نگاهی نیز به بازی ژاپن کاستاریکا دارند.

احتمالا اسپانیا با همان ترکیب برنده مقابل آلمان به میدان خواهد رفت و لوئیس انریکه دست به تغییر خاصی در ترکیب خودش نخواهد زد ولی در آن سوی زمین آلمانی‌ها که در مسابقه پیشین ناکام بودند با تغییراتی به استقبال قرمزهای خشمگین می‌روند.

فلیک، سرمربی آلمان درباره دیدار دشوار پیش روی تیمش به خبرنگاران گفت:« در حال حاضر مهم‌ترین نکته برای ما این است که بتوانیم در نهایت شخصیت تیمی خودمان را در بازی روز یکشنبه برابر اسپانیا به تصویر بکشیم و این بهترین راهی است که داریم.» او در مصاحبه ای دیگر به اهمیت بالای این بازی اشاره کرد و گفت:« تیم من باید طوری بازی کند که انگار فینال است تا بازیکنان از حذف شدن از جام جهانی فوتبال در قطر جلوگیری کنند.»

انریکه هم ساعاتی قبل، به این موضع اعتراف کرد که آلمان هم به اندازه تیم خودش، زهردار و خطرناک است و در ادامه گفت:« بازی دشوار و فیزیکی با آلمان در انتظار ماست و باید بتوانیم خودمان را در این دیدار نشان دهیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1161438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =