اکران لوپتو در روسیه و ترکیه / ما رقیب پسر دلفینی نیستیم

کارگردان انیمیشن لوپتو گفت: لوپتو رقیب انیمیشن پسر دلفینی نیست و شاید همزمانی ساخت این دو فیلم باعث شده تا چنین تصوری شکل بگیرد.

عباس عسکری کارگردان انیمیشن لوپتو در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره شکل‌گیری این اثر اظهار کرد: ایده این اثر در شرکت فراسوی ابعاد کرمان شکل گرفت و کم کم سیر داستانی را تغییر دادیم و در نهایت آن چیزی شد که روی پرده سینماها قرار گرفت.

وی همچنین درباره شعار این فیلم تحت عنوان "شادی ساختنی است" گفت: در واقع محتوای انیمیشن لوپتو نیز به این شعار اشاره دارد و به طور کلی فیلم درباره امید و تلاش کردن است یعنی امیدوار باشیم تا حال خوشی داشته باشیم و در این جهت تلاش کنیم البته ذکر این نکته ضروری است که این شعار ایده بچه‌های تیم تبلیغات بود ولی خب شعار خوبی بود و ما نیز با آن موافق بودیم.

عسکری در ادامه در مورد اینکه گفته می‌شود لوپتو رقیب انیمیشن پسر دلفینی است، عنوان کرد: چنین چیزی صحت ندارد و شاید همزمانی ساخت این دو فیلم باعث شده تا چنین تصوری شکل بگیرد. پسر دلفینی برای چند ماه است که روی پرده قرار گرفته ولی فیلم لوپتو چند هفته است که روی پرده است. پسر دلفینی از اوج فروش خود عبور کرده و شاید مخاطبان آن را دیده اند ولی خب همچنان روی پرده است و هر دو فیلم فروش خوبی داشته‌اند.

کارگردان انیمیشن لوپتو افزود: ما در زمینه کودک فیلم بسیار کم داریم و حالا بعد از یک مدت طولانی دو انیمیشن همزمان ساخته شده که مورد استقبال قرار گرفته است.

وی درباره اکران خارج از کشور این فیلم نیز عنوان کرد: برنامه‌هایی در این زمینه داریم و صحبت‌هایی شده است البته من خودم در بخش تولید حضور داشتم اما از تهیه‌کنندگان شنیده‌ام که قرار است این فیلم در روسیه و ترکیه اکران شود و برنامه‌هایی برای پخش این انیمیشن در کشورهای حوزه عربی در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش ایسکانیوز، انیمیشن کمدی-موزیکال «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی محصول کرمان است که از ۱۱ آبان ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده است.

«لوپتو» در کمتر از یک ماه توانسته بیش از سه میلیارد فروش داشته باشد و مخاطبان متعددی را به خود جذب کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =