هواشناسی ایران/ آلودگی هوای تهران طی دو روز آینده

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران بارش برف و باران در ارتفاعات، افزایش غلظت آلاینده‌ها از فردا( ۷ آذر)، نفوذ سامانه بارشی و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی امروز آسمان نیمه‌ ابری و در بخش شمالی گاهی بارش پراکنده و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف و به‌تدریج کاهش ابر و وزش باد گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران / ورود سامانه بارشی جدید و هشدار زرد هواشناسی

طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۷ و ۸ آذر) آسمان صاف تا قسمتی ابری و پایداری جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه در نقاط پرتردد شهری باعث افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

از بعد از ظهر چهارشنبه تا پنجشنبه( ۹ تا ۱۰ آذر) همراه با نفوذ سامانه بارشی در بیشتر مناطق استان افزایش ابرناکی در بعضی ساعات بارش باران با احتمال رعدوبرق و وزش باد در ارتفاعات و نواحی غربی استان گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

امشب شاهد کاهش دمای نسبی بین ۳ تا ۴ درجه ساننتیگراد و ماندگاری آن تا پایان هفته خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی - امین آباد با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ آذر ) نیمه‌ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۸ آذر ) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و از بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =