۱۰ میلیارد گلیسیرین قاچاق در جنوب تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲۰ هزار لیتر گلیسیرین قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده شمس آباد شدند.

بیشتر بخوانید:

۵۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در جنوب تهران کشف شد

وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیر زیادی کالا تحت عنوان ترانزیت خارجی از مرز باشماق خارج و به صورت صوری وصول آن به گمرک مذکور اعلام شده و بخشی از محموله مذکور در یکی از انبارهای محدوده شمس آباد تخلیه و در ادامه به انبارهای نامعلومی منتقل شده است.

بهرامی افزود: مأمورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس انبار موصوف واقع در شمس آباد را شناسایی کردند که مشخص شد این انبار مربوط به شرکتی است که در زمینه تولید تنباکو میوه‌ای فعالیت می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد ۵۴۴ بشکه ۲۲۰ لیتری گلیسیرین قاچاق است ؛ در تحقیقات صورت گرفته مالک کالا شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده از طریق سامانه epl مغایرت کالاها احراز و پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه‌ای برای قاچاق و فرار از دست قانون و عدم پرداخت حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =