روشن: طارمی و آزمون مکمل‌های خوبی هستند

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد این تیم با داشتن بازیکنانی چون مهدی طارمی و سردار آزمون نباید دنبال بازی دفاعی باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسن روشن به پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ولز در دور دوم از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ اشاره کرد و گفت: بهتر از این نمی‌شد و خوشبختانه خلاف بازی با انگلیس یک فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشتیم و بچه‌ها آزادتر بازی کردند. ما در بازی قبلی با این هدف وارد زمین شدیم که کمتر گل بخوریم و متأسفانه فقط چهار گل از سمت چپ خوردیم، اما در دیدار مقابل ولز شرایط تغییر کرد. به اعتقاد من که آن برد نتیجه زحمات و تلاش بازیکنان بود. وقتی دفاع راست تیم ملی گل می‌زند این نشان می‌دهد که میل بردن و انجام بازی تهاجمی در بین بازیکنان وجود داشته است.

بیشتر بخوانید:

بیانی: تیم ملی نباید به دنبال تساوی با آمریکا باشد

وی درباره درخشش مهاجمان تیم ملی تأکید کرد: شما دیدید که در بازی با انگلیس مهدی طارمی دو گل زد و سردار آزمون هم بعد از ورود به زمین عملکرد خوبی داشت. آنها مکمل‌های خوبی هستند و واقعاً حیف است که تیم ما با داشتن این بازیکنان دنبال دفاع کردن باشد. من فکر می‌کنم حتی مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی هم بابت برد برابر ولز سورپرایز شدند، چون تیم ملی معمولاً عادت ندارد تهاجمی بازی کند! در این برد فقط بازیکنان نقش داشتند و باید به آنها خسته نباشید گفت.

روشن در ادامه با اشاره به پیشرفت فوتبال آسیا اظهار داشت: شما دیدید که عربستان و ژاپن چه نمایشی مقابل آرژانتین و آلمان داشتند و چگونه پیشرفت کرده‌اند. ما در گذشته خیلی برتر از آنها بودیم و حالا نباید از این دو تیم و همچنین دیگر تیم‌های آسیایی عقب بمانیم. ما هم باید دنبال پیشرفت در فوتبال باشیم و در چنین تورنمنت‌های مهمی نتایج خوبی بگیریم. شکست دادن ولز به تنهایی برای تیم ما کافی نیست و باید دنبال کارهای بزرگ‌تر باشیم.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد شانس صعود این تیم به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خاطر نشان کرد: اگر مقابل آمریکا همین نمایشی را که در بازی با ولز داشتیم، ارائه کنیم قطعاً موفق خواهیم شد.

منبع:‌ تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1161525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =