بگویچ: شاگردان کی‌روش باید دنبال گرفتن سه امتیاز باشند

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که ایران نباید در بازی با آمریکا با تفکر گرفتن تساوی به میدان برود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، وینکو بگوویچ، درباره شرایط تیم ملی ایران بعد از انجام دو بازی در مسابقات جام جهانی 2022 قطر گفت: ایران در بازی اول نمایش خوبی نداشت و اشتباهاتی از سوی سرمربی تیم ملی ایران رخ داد که این موضوع باعث شد شکست سنگینی نصیب تیم ملی شود، ولی در بازی دوم همه چیز تغییر کرد. این اتفاق بسیار مهم بود که بعد از یک باخت سنگین بازیکنان ایران بتوانند خیلی زود خودشان را به شرایط قبلی برگردانند و این اتفاق هم رخ داد.

بیشتر بخوانید:

سجادی: امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران برابر آمریکا خوش بدرخشد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: تیم ملی ایران خیلی زود خودش را بعد از آن باخت سنگین جمع کرد و توانست بازی بسیار خوبی را برابر ولز به نمایش بگذارد و برد در این بازی حق شاگردان کی‌روش بود. مطمئناً ایران می‌تواند با تکرار این نمایش آمریکا را هم شکست بدهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ایران می‌تواند برای اولین بار در تاریخ جام جهانی از گروهش صعود کند، تصریح کرد: خیلی‌ها معتقدند کار ایران آسان است و طبیعتاً با گرفتن یک مساوی هم می‌توان به‌ دور بعدی راه پیدا کرد، ولی فکر می‌کنم این ماجرا تقریباً خطرناک باشد. وقتی شما می‌خواهید با تفکر مساوی گرفتن به زمین مسابقه بروید ممکن است به آن چیزی که می‌خواهید نرسید و اعتقاد من این است که ایران هم نباید با چنین تفکری وارد زمین شود.

بگوویچ ادامه داد: شاگردان کی‌روش باید دنبال گرفتن سه امتیاز باشند و چیزی را به اما و اگر نسپارند. کی‌روش و بازیکنان تیم ملی می‌دانند بازی سختی در انتظار آنها است، اما اگر ایران مثل بازی با ولز باشد، نتیجه گرفتن برای این تیم سخت نخواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =