قیمت هایما در بورس کالا مشخص شد

بورس کالای ایران امروز ۹۰۰ دستگاه خودروی هایما شامل هایما S ۷ و S ۵ روی تابلوی معاملات برد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،‌ براساس اعلام بورس کالا امروز معاملات هایما S۷ انجام شد. در این مرحله از فروش تعداد ۴۰۰ دستگاه خودرو هایما اس۷ سفید شرکت ایران خودرو با قیمت پایه ۸۱۵ میلیون و قیمت تمام شده حدود ۹۲۰ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه در بورس کالا معامله شد.

بیشتر بخوانید:

عرضه ۹۰۰ دستگاه خودروی هایما در بورس کالا

همچنین در عرضه امروز ۰۵ هایما S۵ قرمز ونیزی با قیمت پایه ۷۲۰ میلیون تومان روی تابلو رفت. که در نهایت برای هایما S۵ قرمز ونیزی ۱۱ تقاضا شکل گرفت که بدون رقابت و با همان قیمت پایه فروخته شد.

در عرضه سوم هم ۲۰۰ دستگاه هایما S۵ سفید با قیمت پایه ۷۰۵.۵ میلیون تومان روی تابلو رفت. که در نهایت ۲۷۴ دستگاه برای آن تقاضا شکل گرفت که با لحاظ ۲.۲۱ درصد رقابت به قیمت هر دستگاه۷۲۱میلیون تومان به فروش رفت. تحویل خودروی مزبور به صورت سلف و سه ماهه در تاریخ ۶ اسفند خواهد بود.

در عرضه چهارم امروز تالار خودرو، ۵۰ دستگاه هایما S۵ نقره‌ای تیتانیوم با قیمت پایه۷۲۰ میلیون تومان روی تابلو رفت. و در نهایت ۴۶ دستگاه تقاضا برای عرضه مزبور شکل گرفت که با همان قیمت پایه فروخته شد.

در عرضه پایانی در تالار خودرو ۲۰۰ دستگاه با قیمت پایه هر دستگاه۸۳۳.۵ میلیون تومان روی تابلو رفت و با قیمت میانگین ۸۳۴.۶ میلیون تومان فروخته شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =