چگونه یک عکس را به شکل ویدئو در تلفن خود ذخیره کنیم؟

در این مطلب به نحوه ذخیره عکس از طریق قابلیت «تصاویر زنده» پرداخته شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در سال ۲۰۱۵، اپل با معرفی قابلیت جدید تحت عنوان عکس متحرک یا «عکس‌های زنده»، جادوی هری پاتر را به عکس‌های ما آورد.

بیشتر بخوانید:

۱۰مورد از قابلیت‌های گوشی‌های آیفون

این ویژگی در مجموع سه ثانیه ویدیو و یک و نیم ثانیه قبل و بعد از کلیک شاتر را ضبط می‌کند. برای مشاهده کل دنباله، فقط روی عکس زنده ضریه زده و نگه دارید. ممکن است فکر کنید این یک ویدیو است، اما در واقع فرمت HEIF (فایل تصویری با کارایی بالا) است. فایل به طور خودکار یک عکس را به عنوان تصویر اصلی انتخاب می‌کند، اما اگر بخواهید کل دنباله تصاویر متحرک را در دستگاهی غیر از گوشی هوشمند یا به صورت GIF به اشتراک بگذارید، چه کار باید کنید؟

برای این کار باید یک عکس زنده را به ویدیو تبدیل کنید. قبلا برای این کار باید یک میانبر شخص ثالث مانند میانبر تبدیل LivePhotos به Video را دانلود کنید؛ همچنین می‌توانید از برنامه شخص ثالث دیگری برای تبدیل Live Photos به.GIF استفاده کنید: امکانی که توئیتر در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد. با این حال اپل با انتشار iOS ۱۳ در سال ۲۰۱۹، این تغییر را حتی آسان‌تر کرده و دیگر نیازی به میانبر یا برنامه شخص ثالث نیست.

برای این منظور:

۱. برنامه Photos را باز کرده و Live Photo خود را انتخاب کنید؛ وقتی می‌گوید «LIVE» با تصویری از دایره‌های آشنا در گوشه سمت چپ بالا مواجه می‌شود با این مضمون که این یک عکس زنده است.

چگونه یک عکس زنده آیفون را به صورت ویدیو ذخیره کنیم؟

۲. روی دکمه «اشتراک گذاری» در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید
۳. به گزینه‌ای که می‌گوید بروید پایین، رفته و گزینه «ذخیره به عنوان ویدئو» را فشار دهید.
۴. در برنامه Photos به «Recents» یا «Albums» برگردید و به پایین‌ترین عکس بروید.

Voila، ویدیوی زنده شما دوباره به عنوان یک ویدیو در آخرین موقعیت عکس ظاهر می‌شود. از آنجا می‌توانید ویدئو را در هر کجا که بخواهید به اشتراک بگذارید و حتی آن را به.GIF تبدیل کنید؛ به عنوان مثال، در اینجا می‌توانید طیف کاملی از احساسات را مشاهده کنید.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1161656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =